Aile & Toplum Üniversitede verilen öğrenci kartları toplu taşımada da kullanılıyor mu? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Üniversite binasına girerken kullanılıyor biliyorum fakat toplu taşımada da kullanılıyor mu? Yoksa bunun için ayrı kart mı çıkartmam gerekiyor?Yer: İstanbul Üniversitede verilen öğrenci kartları toplu taşımada da kullanılıyor mu? Cevapla Üniversite Soruları Kredi Kartı Soruları Beğen Paylaş Takip Et
ahmtt123 Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 48% +1 yıl Her şehire göre değişiyor sen İstanbul yazmışsın ayrı kart çıkartman gerek diye biliyorum 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Bizimki kullanılıyordu. Okul özel olarak çıkarmıştı bir tarafı İstanbul kart idi. 0 0 Yorumla
gone_with_the_wind Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı. O gösterdiğin ulaşım kartı zaten. 0 5 Yorumla Soran +1 yıl Bu fotoğrafı ben koymadım ki Yorumla Soran +1 yıl Nasıl geldi bu Yorumla gone_with_the_wind +1 yıl İstanbulkart değildir bence sana verilen Yorumla Soran +1 yıl Birşey soruyorum? Sorumun altındaki foto nasıl geldi ben böyle birşey koymadım Yorumla gone_with_the_wind +1 yıl sistem koymuş bence. Yorumla
Culdesac Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 11,6b cevap paylaştı. Kullanılmıyor 0 0 Yorumla
mucahitensar_ Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl PAÜ de kullanılıyor 0 9 Yorumla Soran +1 yıl Üniversite binasına girerken karttan para alıyorlar mı? Yorumla mucahitensar_ +1 yıl Okula kartla girilmiyor Yorumla Soran +1 yıl Çoğu üniversiteye kartla giriliyor Yorumla mucahitensar_ +1 yıl Bissürü ünide arkadaşlarım var kartla giren duymadım daha Yorumla Soran +1 yıl İTÜ'ye bile kartla giriliyor kaç kere gördüm Yorumla mucahitensar_ +1 yıl Ben kartı yanımda bile taşımıyorum Yorumla Soran +1 yıl Hangi üniversite de okuyorsun? Yorumla mucahitensar_ +1 yıl PAÜ (pamukkale üniversitesi) Yorumla Soran +1 yıl Denizlidesin sen ben İstanbulu soruyorum Yorumla
TheCreationOfAdam Takip Et Xper 2 Yaş: 35 +1 yıl Evet. 0 3 Yorumla Soran +1 yıl O zaman içine para yüklemem gerekiyor, üniversite binasına girerken karttan para alıyorlar mı? Yorumla TheCreationOfAdam +1 yıl üni nin sana vereceği öğrenci kartı, aynı zamanda indirimli İstanbul kart. Kartı, metrobüs, metro, vapur da filan kullanman gerekiyor. Üniye girerken neden alsın ki para¿ Yorumla Soran +1 yıl Üniversiteye girerken kullandığım kart tamamen ücretsiz yani Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Her şehire göre değişiyor sen İstanbul yazmışsın ayrı kart çıkartman gerek diye biliyorum
Bizimki kullanılıyordu. Okul özel olarak çıkarmıştı bir tarafı İstanbul kart idi.
Kart çıkartman gerekiyor
O gösterdiğin ulaşım kartı zaten.
Bu fotoğrafı ben koymadım ki
Nasıl geldi bu
İstanbulkart değildir bence sana verilen
Birşey soruyorum? Sorumun altındaki foto nasıl geldi ben böyle birşey koymadım
sistem koymuş bence.
kullanılıyor diye biliyorum
Kullanılmıyor
Küçük ihtimalle
PAÜ de kullanılıyor
Üniversite binasına girerken karttan para alıyorlar mı?
Okula kartla girilmiyor
Çoğu üniversiteye kartla giriliyor
Bissürü ünide arkadaşlarım var kartla giren duymadım daha
İTÜ'ye bile kartla giriliyor kaç kere gördüm
Ben kartı yanımda bile taşımıyorum
Hangi üniversite de okuyorsun?
PAÜ (pamukkale üniversitesi)
Denizlidesin sen ben İstanbulu soruyorum
Evet.
O zaman içine para yüklemem gerekiyor, üniversite binasına girerken karttan para alıyorlar mı?
üni nin sana vereceği öğrenci kartı, aynı zamanda indirimli İstanbul kart. Kartı, metrobüs, metro, vapur da filan kullanman gerekiyor. Üniye girerken neden alsın ki para¿
Üniversiteye girerken kullandığım kart tamamen ücretsiz yani
Kullanılıyor