Yine kandırıldık beh 😒 kaburgalarından anlamalıydım zaten 🥺 siz inanmış mıydınız

Yine kandırıldık beh 😒 kaburgalarından anlamalıydım zaten 🥺 siz inanmış mıydınız

Uzaylı 👽 varlıklara inanıyorum fakat bu sosyal medya da gösterilen her şey hepsi sahte.
Nasıl pasta olarak çıkıyor? kemik 🦴 parçalarını, elleriyle kendileri tuttu çok küçüktü.
Birileri onları bu olayı 🤥 yalanlaması için tehdit etti. %100 eminim fakat bunu kanıtlayamam. Dışarı sızılan bilgi olsunlar istemediler. Bu olayın çok fazlası var.
Çok baskı uyarıları aldılar. Geri çektiler. Sonuç olarak Bu uyduruk pasta haliyle show yaptılar.
bak bu mantıklı
Çünkü türk halkımız uyumayı sorgulamayı sevmiyor.
Ben şu şeyi Grogu’ya benzetiyordum neyse fazla da önemi yok, inanmamıştım da zaten çünkü belli insanların uydurması olduğu. Tanrı uzaylı yaratacaksa daha ihtişamlı bir şey hayal edip yaratır. İnsanın hayal gücünü zorlayacak bir şey yani 😃
Değişik inançlarda yapılan totemlerle ilgili bence yani insanın farklı organının alınıp bir tarafa yapıştırılması o yüzden bu kadar garip bir görüntü var ortada çok eski bi ceset büyük ihtimal zaten pasta olayın şakası
Cevap
40Cevap
Bu photoshop olabilir ama uzaylı zaten gerçek değildi. tabi ki de evrende uzaylı var mı yok mu bilmiyoruz.. çünkü kesin olarak kanıt bulamadık ama yine de evrenin büyüklüğü göz önüne alındığı zaman olmaması için hiç bir neden yok.. varsa bile karşılaşamayabiliriz.. veya bir gün de mümkün olabilir.. ama zaten o kadar ışık hızı bulmuş uzaylıların bir kişi olarak geleceklerini sanmam.. ki böyle bir şeyi de kimse saklayamaz zaten..
ne shopu yav videosunu gördüm 😂
Zaten bu değildi ki zaten daha değişik di gösterilen uzaylı :D :D
Bek ikna olmadım bence o uzaylı , pasta diye bizi kandırıyorlar … hem pasta olsaydı yanında püskevitte olurdu
pastayla püskevit ne mana 😂
Sen bilmezsin 🧐
niye idiot muyum ben 😒
Yok canım kim dedi onu 🙄 öyle misin 🤔
sen dedin bilmezsin diye 😒
Sende ben idiot muyum dedin 🧐
Ee bu uzaylıdan daha faydalı en azından yeniyor 😂😂
tabii bol kalorili 😀
Bende dedim sizin akrabalar ne hale gelmiş 😐
hüğm akrabalarımı pasta yapmışlar 🥺
aman banane iyi olmuş 😂
Ahshs etrafımdaki herkese haberi okumuştum tiye almışlardı fjfjg.
şimdi de pasta olduğunu açıkla 😂
Yok ikna etmeye çalışmıştım fjfjg.
Bırakalım öyle kalsın 😄
İnanmamıştım zaten kek olduğunu tahmin edemedim 😬
ters köşe 😀
İyy ne iğrenç be 😂 aman bi gündemin de suyunu çıkarmadan salıverirler yanlışlıkla 😂😂
yaa işte gördün mü kaburgalarını boşuna düşünmüşüz 😂
ahahahaha memeleri de yokmuş o hâlde 😀😂
ahahahahahhaha şu an çatladım 😂😂😂😂😂😂 göbeğine de zeytin koyup karabiberiğğm 😂😂😂
söyleee 😂😂😂
ahahahahhaha şimdi anladım ahahhahahaha deliiii 😂😂😂😂😂
Üfffff cok güzel görunüyorrr yaaa
Canimi çektirdin kizzz oyyy😄
karnın acıkmış bence 😀
Öyle oldu her halde 😄
pasta çıkmadı. bir pastacı aynısının pastasını yapmış :) o gösterdileri bu değil yani.
Devleti kartellerle yönetilen bir devletten nasıl olurki samimiyet bekler bir insan?
😄 gerçek olduğunu iddia etseler bile inanmam
Bu haberi dinlemedim görsel olarak heykel diye gördüm
Ya öyle bir şeyin gerçekliği olsa büyük olay olur zaten
Dünya büyük bir kabare.
İnanmadım.
uzaylılar gerçekten var ama bu degıl tabııkı de ((:
ben de öyle düşünüyorum
İnanmak için haberlere çıkması lazım sosyal medyada her duyduğuna inanmamak lazım
niyemiş
Zaten gerçek değildi ancak siz bunun pasta olduğuna inandınız mı gerçekten...
Mümkün değil inanmam uzaylıymış pufff
ben inandım 🥺
uzaylılar filmlerde hep böyle ama 🥺
Yerim onu ne tatlı uzaylı o
evet çok tatlı pasta çünkü 😂
Uuuu yemek ne güzel olurdu ya
leziz 😬
Uzaaaylı severiz
En büyük 'mesela yani' olayı 😂
keklediler gerçek anlamda 😀
ben inanmıştım ya hatta şöyle kendi kendime yorum bile yapmıştım
biliyordum bulunacağını koskoca evrende yalnız olamazdık 🥲😂😂😂
ben de yıkıldım yani dişi mi erkek mi diye düşünüyorum bir de 😂
senin için baya yıkım oldu o zaman 😂
herkesin de hayali uzaylıların kaçırması 😀
Bi bakın la ölmüşmü🤣
ölü 😂
Ha iyi yenir o zaman, yanında limonata mı veriyorlar🤣
yanında smothie 😂
🤣 tamam alırım bi dilim E. T ya da elian olsun.
Ne bekleniyordu ki 😄
gerçek mi ki demiştim 😂
göstermezler mi 🙄
niçin efendim 😏
vay pee 🥺
her türlü yediririz diyorlar herhalde😀😀
bana da öyle geldi 😀
İnsanları kandırmak o kadar kolay ki
maalesef
Pasta çıkmaması gerekiyordu.
ne çıkması gerekiyordu 😀
Ben alçı olduğunu düşünmüştüm.
alla alla hic bilgimiz yok
uzay bilimcisi misin nerden haberin olacak 😂
cok ilginc ondanda haberim yok :D
O pastayı yemem ben ya
niye 😀
pasta bu işte ye gitsin 😀
Bunca zaman hiç inanmadım...
Uzaylılara hiçbir zaman inanmadım.
İlgili değildim zaten
O değilde görüntüsü iğrenç duruyor ya kim yer bunu
Bence pasta yerine de bişe cikabilir
meksika diyon ne diyon batman gibi biyer
Gerçek de görmediğim birşeye inanmak zor
iyi yediniz mi bari :D
he yedim 😀
afiyet olsun ametttttt
Umursamadım bile 😂
bu kadar gamsızlık fazla be 😂
inanmıştım ben..
bende 😀
Uzaylı pasta sevmem
neli seversin 😀
Frambuazlı
Ama süper reklamı oldu ülkenin
di mi
Ne tatlı pasta ama
çook
İnanmamıştım
hayir yok
inanmamıştım
Ciddi mi yav? :D
Ahahhd komedi
Daha kim kimi kandıracak
Komik
Canım çekti heğ 😄
Biliyordum aq
Canım çekti
😂😂
İnanmadım
Valla inandım 😅😅😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?