Meksika kongresinde sergilenen birtakım nesneler var. Üniversitede de karbon testi yapılmış, 1000 senelik diyorlar.
Bunu sergileyen herif daha çnce de benzer şeyler yapmış, eskiden yaşayan yerlilerin deforma olmuş çocuk cesetlerini "uzaylı" diye itelemiş 2017'de. Tabii palavra
Binlerce senelik artık iskeleti deforme olmuş kalıntılar. Kimisi doğuştan önemli hastalıklara sahip olup erkenden ölmüş iskeletleri tuhaf gözüküyor. Bunlar da uzaylı aramak mantık işi değil
Hayır tabi ki de.. yani konu inanıp inanmamak değil kanıt olması lazım.. bu tabi ki de olmadıklarını göstermez ama olduklarını da göstermez. teoride evren akıl almaz büyük olduğu için olma ihtimali %99 gibi bir şey ama %1 görmemiz lazım.
Bu arada filmlerdeki uzaylilara benmezesi herkese garip geliyor ama zaten o filmlerdeki uzayli tiplemeleri eski cizim/hiyeroglifler vsden ilham alindigi icin bence normal. Peki ya starfield'da uzayli olmamasi? Bunu arastiracagim.