Sağlık Bakanı Koca Eriş varyantının 9 kişide görüldüğünü açıkladı. Sizce eski kısıtlamalar geri gelir mi?

Sağlık Bakanı Koca Eriş varyantının 9 kişide görüldüğünü açıkladı. Sizce eski kısıtlamalar geri gelir mi?

Eris varyantı pek kapanmaya neden olacak bir tür değil. Ama hindistan da görünen yeni varyant ülkenin kuzeyini kapanmaya götürdü ve dünya sağlık örgütüne acil çağrı yapmaya hazırlanıyorlar. Bildiğim kadariyla %75 ölüme neden olan bir varyantmiş bu. Asıl korkmamiz gereken tür bu...
Gelsin ya eski korona önlemleri özellikle herkes evde kalsın virüsü yaymasın diye çıkartılan aylık %0.64 faizli ev kredisi muhakkak geri gelsin zaten aile ile yaşıyorum şu an bütün maaşı kredi taksidine basarım enflasyon sağolsun seneye maaşın yarısını ondan sonraki sene çeyreğini sonra daha da azını takside harcarım ilk yıl hariç bana koymaz 😂😂😂
İnsanlar bir kere daha buna inanırsa a*taldır artık. Günlük ölen sayısını kovid diye keklediler hepimizi ve aşı diye genetiğimizle oynadılar ama kendileri olmadı bile.
Olmaz öyle deme. hastaneye yatanlar var çevremde gözümle gördüm şeklinde hazır cevapları var. ama sorsan çinde patır patır yere düşmeler neden bu ülkede olmadı, ona verecek cevapları yok. Aptalları öyle bir manipüle ettiler ki, TÜİK ölüm verilerini bile yayınlatmadılar oyunları açığa çıkacak diye. her yıl korona öncesi yine vefat sayısı oluyordu zatürreden. fakat korona ile ayırt edilemiyor bu ölümler. Tam da bu açığı çok iyi kullanarak manipüle ettiler herkesi. Aptallar biraz daha düşünseydi geçmiş senelerdeki zatürreden ölenlerle sözde koronadan sonra ölenlerin sayısının hemen hemen aynı olduğunu anlayabilecekti. ama onların çevresinde gördükleri hastaneye yatanlar daha ikna ediciydi. İşin şu boyutunu hiç sorgulamadan inandılar. Acaba bu hastaneye yattıgını gördükleri kişiler gerçekten ölecek miydi? yoksa sağlık bakanlığınca hastalara dsö emriyle mecbur kılınan haplar bunların ölümüne mi yol açacaktı? Bununla ilgili ölenlerin viral yükten mi yoksa başka bişeyden mi öldüğünün otopsiyle incelenmesi gerektiğini söyleyen bir kaç akıllı doktor çıktı fakat dikkate alınmadılar.
Endişelenecek bir durum olacağını zannetmiyorum. Kısıtlamalar da geri gelmez. Ama bir daha aşı olmayacağım. 2 doz aşı oldum ve ondan sonra bağışıklığım düştü.
Cevap
41Cevap
Hayır geleceğini sanmıyorum
Bikmadilar yalan haberden insanlar Corona aşısı olsunlar diye heryere yasaklar getirdiler 5-10 yil sonra bu insanlara ne olacak çok merak ediyorum
Ben üniversite yüzünden olmuştum 🥲
Ben bir kere o aptalığı yaptım aşı 💉 oldum. 2 ciye gebereceğimi bilsem de olmam.
Zombi saldırısı olsa bile kısıtlama olmaz. Ekonomi zaten geberdi.
Yalan 🤥 inanmayın. Covid falan yok. Uyanın artık. Korku yok. Korkmayın.
Bencede aşı ve ilaç sektörünün bir numarasıydı. Başında da dünyasağlık örgütü var.
@Papatyahayalleri10 Tekrar aynısını tekrarlamak istiyorlar.
@Siyahkadife kesinlikle öyle. Bu arada sana yazmak istedim yazamadım
@Papatyahayalleri10 Mesajlarım kapalı.
Farkettim
1’inci filmi izledik. 2’inci film gösterime girdi...
fahrettin halen dsö'den aldıgı fon adı altındaki tatlı rüşvetle yalan pompalamaya devam ediyor. bu mala inanan ahmaktır.
Ben hala maske takıyorum diye uzaylıyım gibi muamele edenler burada mı 😂😂😂 geldin mi benim sözüme 😂😷
300 500 bin olmayinca gelmez 9 taneden hic birsey yapmazlar hatta ve hatta 300 500 binde bile kisitlama gelmez ekomomi malum
Zaten sağlıklar tavan yaptı borsada bugün ve belliydi. 😏 Gelsin de işler de biraz rahat edelim. İş iş derken nereye kadar. 😔
Bu saatten sonra kimse uymaz. Özellikle tüm dünyanın asılanmasi ve artan ölümlerin ardından bilim kuruları ve kişilerine güven kalmadı.
Saçmalık! ne tek bir aşı olurum şu saatten sonra ne de yasağa uyarım 😀
Yine aynı yalan dolan daha yerse bu millet bunu pess
Gelir mi diyorsun yani
@nameless_queenn gelicek tabi orası kesin..
Eskisi gibi olmasina imkan yok ama iktidar nasil işine gelirse yapabilir
Bu sefer içinizden geçecekler matmazel. Kemerleri sıkı bağlayın.
Kısıtlama gelmez ama maske gelebilir virüse dünya alıştı zaten
Endişe edilmicek bişy demiş ya ortalıgı velvelege vermeye çalışıyorlar covidden sonra hep ama işe yaramıyor covid vitrininden beri 100 tane varyantn haberi çıktı
Ülkedeki turistler gitmesinler diye yasak getirmezler
Kısıtlama gelirse pastanın büyük bir kısmını öğrenci ve çalışanlar yer diye düşünüyorum
Ben bu ekonomik koşulların içinde ve enflasyon durumunda kısıtlamaların geri geleceğini düşünmüyorum
Ekonomi kotu olmaz artık. Ama aşı dayatmaları bekliyorum. Şirketlere para lazım
şuanda kapanma söz konusu deği hali hazırda virüse karşı bir tedavimşz var (tıp fakültesi ögrencisiyim)
Normal giripten hic farkı yokmuş
İnşallah
Ama elaziglilara bulasmiyormus
gelicek gibi gorunuyor umarim yine kayiplar vermeyiz
Umrumda değil virüsmüş falan amaç panik havası yaratmak insanları korkutmak kitleleri kontrol etmek kolaydır.
Yapamazlar bi daha
Gelebilir kısıtlamalar gelebilir diye duymuştum
Gelsın ya cok guzel dı
Gelecek gibi ya hadi bakalım.
Bakanın dediklerine güvenmeyenler👎👇
Virüsün yayılım hızı ve bulasiciligi onemlidir
artık kimse bi tarafina takmaz önlemleri
Umarım gelmez, kabus gibiydi…
Zannetmiyorum
Birileri rahat gezsin diye kısıtlama gelebilir
Yeter yahu
Valla bıktım
Milletti koyun yeri koymaktan. Vazgeçin
Covit maymunuma bulaşmasın
Kesin eskiye dönüş olacak.
gelsin buradayız
Kapanma olmaz artık
Ekonomik durum ortada kapanma olmaz
Belkim maske. Heskodu ola bilir
İnanan var mı hâlâ bunlara
Gelmez bence
zannetmem geleceğini
Gelmesin lütfen yaa
Hayır sanmam şimdilik
1. Kişi benim 😁
Sanmıyorum.
Geri gelsin ya.
Banane bea
Hayırlı olsun
Gelmez
2. sezon başlıyor
bir şey olmaz
Bence olmaz
Zerre umurumda değil
Gelir.
Amennn inşallah
Gelmez imkanı yok
Gelmeyecek bu sefer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?