Meksika parlamentosunda "uzaylı cesetleri" açıldı! Uzaylı ile karşılaşsaydınız ilk sorunuz ne olurdu?

Meksika Hükümeti bir açıklama yaparak elinde uzaylı cesetleri olduğunu açıkladı. Dün Meksika parlamentosunda 'uzaylı cesetleri' açıldı. Sabah yapılan Mexico City'deki bir kongre duruşmasında iki uzaylı varlığın kalıntıları sunuldu. Gazeteci Jaime Maussan tarafından sunulan 'cesetlerin' dünya dışı bireylerin 1000 yıllık fosilleşmiş kalıntıları olduğunu söylendi. Uzaylıların yanında bir not da bulundu. Notta ne yazdığı anlaşılamadı.
Meksika parlamentosunda uzaylı cesetleri açıldı! Uzaylı ile karşılaşsaydınız ilk sorunuz ne olurdu?
Meksika parlamentosunda "uzaylı cesetleri" açıldı! Uzaylı ile karşılaşsaydınız ilk sorunuz ne olurdu?
Cevapla