Bi fotoğraf çekilebilir miyiz anneme göndericem de merak etmesin kadın 🥺


Bugün sabah yine balık avında gökyüzünü izlerken yaklaşık 10’ar dakika ara ile farklı yönlere giden 3 tane uçan cisim gördüm. Uçak değil. Yerden yükseklikleri de çok fazlaydı. Henüz Ufo da diyemiyorum. Sağa sola çok hızlı hareketleri yoktu. Belirli yörünge de hızlı şekilde ilerlediler bir yıldız gibi ışık saçarak ve sonra söndü, gözden kayboldu.
Cep telefonuna da kayıt yaptım ama ne yazık ki net değil. Bir de gökyüzünü çekerken kamerayı sabit tutmak, cismi takip etmek oldukça zor oluyor.
Henüz UFO’da diyemiyorum ama bir gün yakalayabilirim umarım ya da kendilerini gösterirler 🤩
Bu tür durumlarda ne yapılması gerektiğini, bundan yıllar önce Cem Yılmaz bize öğetti:
https://www.youtube.com/embed/oBJjjvBAAhYUzaylılar tarafından değil. Çete tarafından kaçırıldım. Kalp krizi geçiriyorum. Bilincim kapandı. Şans eseri kurtuldum. İki sene hafıza kaybı yaşadım. Bana neler yaptıklarını iki buçuk sene sonra tam olarak hatırladım. İş işten geçtiği için şikayetçi de olamadım.
Cevap
36Cevap
Tepki verecek bir nefesim kalırsa az çok bir tepki verirdim ama uzaylı görsem yığılıp kalırım herhalde 😬
Hii Onlar bizim dostumuz deme öyle kırılırlar 👽
Hacı sizin için parmaktan işiyor diyorlar o doğru mu ya. Çıkar pipini göster
Ya hiç işemiyorlarsa😱
Buharlaşıyorsa sıkıntı işte
Evet kokar baya☹️
Müthiş. 😄
Bu zamana kadar neredeydiniz? Derdim. 😄
Ulan 8 milyar insan içinde bula bula beni mi buldunuz şerefsizler derim galiba.
Vereceğim ilk tepki ne göreceğime bağlı olarak değişir. Ürkütücü bir şey ise küfür ederim.
Nerde kaldın bro derim 😄 sigara uzatırım shsh
Abi sizin bu alet edevatlar ne ile yarıyor falan derim meraktan 😁 Adamlar 20 bin ışık yılı ilerdedir teknolojide ne nasıl çalışıyor bilelim dimi
Tabi öğrenmek lazım
Belki onların teknolojisiyle galaksiye koloni kurarız 😃
Gereksiz ya
O medeniyete de biraz zor ulaşırız. Hala dini ağızlarına sakız yapıp ahlak bekçiliği yapan yobazlar varken bide
#selamgençlik 🍀🍀
⭐Selam... Gençlik... Ben... Tuba... Sueda... Ben... Dostum...⭐😃😃😃😃
#tubasueda 🍀🍀
burada enflasyon yoktur umarım? iyi yaptınız beni kaçırmakla derim 🥺😂
Bensiz kaçırmasınlar ☹️
sensiz gitmem 🥺
Vermem ki zaten🥺
verme beni ellere 😔
ouyy eridim ya 😂❤️😌
Ben uzaylılarla inanmıyorum
"Senin ben tipini s*k*y*m." Olurdu büyük ihtimalle :D
Ailen Mask ile Elon Musk okunuş olarak birbirine benzerken dünyada uzaylı neden aramıyoruz?
Beni öldğrğken acı hissetmiştim diye etkisiz hale getirsşn
Doğru söyleyin la, ölümsüzlüğü buldunuz mu? derim.
Keşke kaçırsalar, dünyada sıkıldım güzel olurdu. 😂
Benimle konuşmadıkları sürece iletişim kurmam. Sadece gözlemlerim.
"başka adam mı kalmadı kaç milyar kişi içinden beni mi buldunuz güzel kardeşim"
Dünyadan kurtulduğum için sevinirdim ama bir yandan da zikmezler inş diye dua ederdim asddjdk
Korkudan kalp krizi falan geçirirdim büyük ihtimal.
Allah razı olsun derdim
Beni bu lanet yerden kurtardığınız için Allah sizden razı olsun Allah ne muradınız varsa versin diye hayır dua ederdim😂🙈
Bende sizdenim zarar vermeyin derim gör korkusu işte😂
Çoklu evren teorisi gerçek mi diye sorardım ikinci sorum başka galaksilerde yaşam var mı
Ooo çok havalı derdim
Evet benimde aklıma o geldi 😌
Sorarım kaçıracak başka adam mı yoktu diye.
Herkesi sırayla alıyorlarmış
Bundan sonra siz düşünün derdim.. 😄
-nereye götürüyorsunuz beni
-uzaya
-he tamam o zaman götürün
Bunca sene nerdeydiniz kanka ya
Başka insanları kaçırmakla meşgullermiş
bu zamana kadar nerdeydiniz ibbbbbbneler derdim 😂😂
Dünyadan kurtardıkları için teşekkür ederdim
Aşk senin için nedir🤣🤣
Sevdiklerimi de getir takılalım burada derim
Sizin kafa niye böyle balon gibi diye sorardim
Neden bu kadar geç kaldınız derdim
Neden Türkiye ve neden ben derdim.
Aşırı derecede korkarım
Nerde kaldınız sıkıntıdan ölüyordum 😑
Ateist misiniz? Derdim
Dünya derdinden kurtulduğuma sevinirdim
Hay Allah razı olsun derdim
Ellerini öperim bu dünyadan kurtuldum sonuçta 😂
Korkudan tepki falan veremezdim
korkardım heralde xd yumruklardım
Kurtarın beni bu dünyadan
Neden geç kaldınız?
Cevap veremez bayılırdım.
Çok şükür Dünyadan kurtuldum 🤣
Nereye sıçıcam
küfrederim
Korkardım ya cklvclkckd
peki sence seni neden kaçırdı bu uzaylılar
Bunlar beni mikerse çocuk nasıl olur acaba :D
Nasıl ürediniz
Gidiyor muyuz şimdi cidden derdim 😂
Yakışıklıysa ben onu kaçırırım
Aaaa derim
Neden ben?
teşekkür ederdim
teeşkkürler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?