Türkiye'deki dikey-beton-çarpık kentleşmeden memnun musunuz?

Eminim halkın %90'ı memnun değildir. Halkın isteklerinin bu kadar gözetilmediği başka bir ülke göremezsiniz. Gerek şehirleşme konusunda, gerek sokak hayvanları konusunda, gerek daha bir çok konuda halk ne istese onun tam tersi yapılıyor. Hatta halka fikri sorulmuyor bile. Türkiye'deki kadar berbat şehirleşme düzenini başka hiçbir ülkede göremezsiniz. Yaşam kalitemiz eksilere düştü resmen.

Türkiye'deki dikey-beton-çarpık kentleşmeden memnun musunuz?
Cevapla