Halkımızı hayvanlar kesilmesin diye vejeteryan yapmaya çalışıyoruz sanırım

Halkımızı hayvanlar kesilmesin diye vejeteryan yapmaya çalışıyoruz sanırım

Yapay et olayları, Karbon salınımı gerekçesi ile hayvanları itlaf edecekler şimdiden pahalılıkla alıştırmaya çalışıyorlar ayrıca böcekler protein açısından daha zengin ve fazla insan nüfusuna yetecek diyerek böcek propagandası da yapıyorlar. Yani ormanları rant için starlinkler ile yakanlar çevreyi düşünür olmuşlar ama asıl amaçları insanları kontrol altında tutmak. tek dünya devletinde tek tip insanlar, tek gıda zinciri i, tek cins insan (CİNSİYETSİZ, TRANSHUMANİZM) hepsi bir bütün zincirin halkası gibiler daha çok olay var ama uzun kaçar diye anlatmıyorum...
Kurban bayramında bir görüntüye denk geldim, 7 yaşındaki kız çocuğu annesine "Anne eti kurban bayramı dışında yemek günah mı?" dedi. Annesi ona bakti ve "Hayır öyle bir şey yok niye öyle dedin" dedi. Kız da annesine "İyi de o zaman niye sadece kurban bayramında et yiyiyoruz" dedi. Bu kısa diyalog bile benim bir süre düşünmeme neden oldu.
Bu ideolojik halkı bitirme projesi için BOP eş başkanı Tayyip ve seçmenine teşekkür etmek gerek. 20 yılda teker teker her alanı bitirdi. Seçmeni de kendi de ülke düşmanı. Eti halk değil belli kesim tüketiyorsa bunun tek bir açıklaması var.
Cevap
51Cevap
Şaşırmadım yakında insanlar et tüketemeyecek zaten.
Yıllık et ortalamam 170-200 kg geliyor.
Et fiyatları pahalı bence de hükumet insanların et pahalı demesinler diye veganlığa alıştırıyor olabilir. Yarın öbür gün içinde ekmek zararlı diyebilirler. Oruç tutmayı günlük rutin haline gelmesini söyleyebilirler. Sonra da hurma ile yaşamamız gerektiğini söyleyebilirler.
bizimkilere fazla bile. azaltsinkar iyice ortalama 20 iyidir. ha bu arada ortalama 37 iken, hergun her ogunde t-bone, pirzola, bonfile, asado, kaburga tuketen zenginlere selam olsun. afiyet bal seker olsun. mustahakk bizeeee
Bak burada kırmızı etmi , beyaz mı yazmıyor. Kırmızı et olsaydı en gerideydi.
Zaten biraz daha geri gitmemizi Araplar , turistler , ve millet vekilleri engelliyor. Yoksa dediğim gibi sonuncuyduk
Kurban bayramını falan da kaldırırlar bu gidişle Atatürk'ü ve ilkelerini kaldırmaya çalıştıkları gibi. Çünkü işlerine gelmeyenleri kaldırmaya meyilliler
Hepimiz vejeteryanız ondan bu rakamlar çıkıyor ortaya yoksa ülkede ki ekonomik krizle falan hiç alakası yok saçmalamayın 😅
Düşük evet. Ama yıllara göre bakarsak 2002den beri nerdeyse 2'ye katlamış durumda. Elestirirken bile tarafsız olmak lazım
Doğudaki insanlar bence 100 kilogram tüketiyor ve bu durum batıdakilerle senkronize edilince 37,3 kiloya endeksleniyor.
Söylenecek bişey yok artık kelimeler kar etmiyor insanlar cahil ve bunu hak ediyorlar sorumlusu belli anlayana
Kuru ekmek ve ucuz makarna kafası bunlara sebep oldu
Siyasete girmek istemiyorum siyasete girmek istemiyorum siyasete girmek istemiyorum.
Mükemmeliz
IQ seviyesi düşüyor ekonomi düşüyor doğru orantıda hep shdh
Eve et ne kadar az girerse, ampule de o kadar fazla oy gidiyor.. Bilin bakalım neden?
Ekonomik alanda gelir düzeyi az. hersey pahalı vejeteryan olduk resmen
Ortalama 37 kilo etmi? Kaplanin 1 haftalık öğünü
Sağlıklı yaşamak için az et en iyisi demeye basladik galiba. yoksa başka ne nedeni olabilir !
Nasıl da geçmişiz ama Fas'a. Fas bizi kıskanıyor.
Fas'ı
37 kilo ise çok iyi hahhhhh
Ama zaten bunların çoğunu meclis tüketiyor dur
hükümet hayvanları sevdiği için sürekli zam yapıyor
Sonra da demir eksikliği, unutkanlık vs.
Sonuçları da ortada...
Et fiyatları çok pahalı. Peynir bile alınmıyor artık
Tavuk ve balık yiyin sadece diyen biri geldi aklıma. 🤔 Bir şey demiyorum artık.
Fiyatlardan dolayı zorunlu vejeteryan olacaz yakinda
Seçimlerinin sonucunu yaşarsın. Bu bir kader değil seçimdi.
Kişi başı bu kadar tüketim olduğunu sanmıyorum
Afrikalı bizden daha çok tüketiyor olabilir bizim hayırseverler sayesinde
Kötü alışkanlıklar alkol sigara tüketmem. Bunlara vereceğim parayı yemeye harcıyorum.
En son etin fiyatına baktım ve 250 gram almıştım 3 ay önce
Pek etçil sayılmam imkanım olsa bile et arayan birisi değilim.
Dünyada en çok ekmek tüketimi de bizde sanırım. Karbonhidrat beyinli olduk çıktık
Etin fiyatı artınca ne olacak. İnsanlar et yiyemiyor doğal olarak
Kişi başı senelik 37 kg mi bence 10 ya var ya yok ayak yapmasınlar
Hayvan üretimi yapanlar da azaldı dışarıdan geliyor diye zaten maliyeti artmış nasıl yetişsin.
aklıma şu geldi, “Siz ne nankör insansınız yediğiniz önünüzde yemediğiniz arkanızda” Almanya bile bizi kıskanıyor demişti. Yani şimdi Almanya’ya geldim acaba doğru mu diye, yani burada adamın adı bile geçmiyor 😂😂😂😂
Yakında sonuncu oluruz bence. Ülke yaşanmaz biryer oldu artık. Gelir adaletsizliği hat safada.
Hayvancılık ülkesiyiz ama et yiyemiyoruz. Teşekkürler yüzde 52.
İnsanların alım gücü düştü tonlarca et bozuluyor ve çöpe gidiyor kimse almadığı için yazık
Yapay et geliyor sorun değil Artık her şey yapay insanlar da yapay Sevgiler de
Ben okadar yemiyorum benim hakkımı kim yiyorsa haram olsun
kuru ekmek yemeye razı ülkenin yarısı. bizi de yaktıkları için nefret ediyorum onlardan. hayat kalitemizi düşürüyorlar resmen
Bence onuda tüketemiyoruz
Yetersiz beslenmeden hastalıklar çoğalacak
Bu gidişle nefes almak da ücretli olacak
Hayvan sevgisi fazla bizde... Kıyamıyor kimse...
O kadar komik ki bir şey diyemiyorum
Et alınmıyor normal yani
Guzel diyet yapıyoruz 😁
Benim için söylenemez sanirim
Yakında onları geçeriz etsizlikte
Normal et fiyatına sebze tüketıyoruz.
Fasfod yemesinler et yesinler.
37.3 mü 🙄 benim hakkımı kim yiyiyor acaba
benim hakkımı kim yiyor acaba
Yapacak bir şey yok zamanla düzelir inşallah
makarna ekmek yemeye devam
Zenginler yerdir bunları zaten fakirin et neyine
Boş yapma daha bu akşam et yedim
Durumum var ama et yemeyi sevmiyorum
Hayvancilik ülkesinde bu duruma düşmek üzücü.
Yok canım yalandır 🙃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?