Taşıdığı güçlü zehir varmış. İnsan vücudundaki sinir hücrelerini de öldürerek can kaybına neden oluyormuş. Kolay kolay insanlara saldırmıyormuş bu arada.. Günüşhane'de görülmüş
Dünyanın en zehirli örümceklerinden "Argiope Lobata" Türkiye'de görülmüş. Böceklerden korkar mısınız?
Böcekler sevimli yaratıklar kategorisinde değil bence de. Ancak bu örümcek özelinde verilen bilgi doğru değil gibi görünüyor.
Afrika, Avrupa'nın güneyi ve Asya'nın bazı bölgelerinde yaşayan Argiope lobata örümceği, insanlar için tehlikeli veya zehirli bir tür olarak kabul edilmez. Genel olarak, Argiope cinsine ait örümcekler insanlar için zararsızdır ve zehirleri insan sağlığına ciddi bir tehdit oluşturmaz.
Ancak alerjik bir durum varsa, o kişi için sıkıntı elbette.
Ülkemizde gerçekten zehirli sayılabilecek başka örümcek türleri var. Örneğin "Kara Dul" ( Akdeniz Kara Dulu diye geçiyor bizdeki ). Ancak onlar bile yetişkin bir insan için çok ölümcül sayılmaz. Nitekim bu türden kayıtlara geçmiş olay sayısı, ülkemizde azdır.
bu örümcek hakkında: Argiope Lobata zehirli mi? Argiope lobata'nın ısırığı insanlar için genellikle hafif bir tahrişe veya kaşıntıya neden olabilir, ancak ciddi sağlık sorunlarına yol açma potansiyeli düşüktür. Yine de, örümcek ısırığına karşı hassas olan bireylerin dikkatli olmaları ve gerektiğinde tıbbi yardım almaları önerilir.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Onların zehiri varsa bizim Allah ımız var. İnşallah sevgili kardeşlerim bunlarında hakkından geleceğiz bizler almanya sqtristan ve sqmistan arasında birleştirici yani nato merkel yrramın gafası neyse memleketin bacısın sqtik. en büyük örimcek kafalıyız dddd