Ben olsaydım muhtemelen sırf dürüstlüklerinden dolayı verirdim çünkü diğerleri hep duygu sömürüsü yapan sahtekar çıkıyor bunlar en azından açık açık Gucci almak istediğini söylüyor

Ben olsaydım muhtemelen sırf dürüstlüklerinden dolayı verirdim çünkü diğerleri hep duygu sömürüsü yapan sahtekar çıkıyor bunlar en azından açık açık Gucci almak istediğini söylüyor

Hayır 1 kuruş bile vermem. aç olan insan olur tamam yardım ederiz ya da hastalığı olur ameliyat olur o zaman neyse katkım yaparım ya da hayvanlar kimsesiz çocuklar için. ama tutup da pahalı ürün alacak diye dilenenlere tek kuruş dahi vermem verilmesine de karşıyım her zaman
Cevap
4Cevap
Benim dilenci bir musterim var haftada 3 gun calisiyor. Calistigi her gunun sonunda da bankaya 20 bin civari para yatiriyor. Cuma gunleri bu miktar 40 a kadar cikiyor. Yani tum dilencilerde gucci alacak para var. 😂😂😂 bunlar dilenci degil gercekten parasizlar yazik 😂😂😂
Parayı verenler daha çok tipe veriyor gibime geldi.
Ben olsam ben de vermezdim. Bayat numaralar.
Böyle tipler çok daha ezik geliyor bana. Vermezdim.
Dilenciye para vermek bunu daha çok yapmasına teşvik etmektir dilenmek yanlış bir davranistir
Bide sunlar bize gore para goz degilmis derler sovyet tohumlari 😃
Ben sadece gerçekten ihtiyacı olanlara yardım ederim. Böyle şımarık, ihtiyacı olmadığı halde birşeyler isteyenlere su bile vermem.
Onlar bizden daha paralı valla
dilenmek kötü bir davranış.
Enayisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?