Cumhurbaşkanı Erdoğan, sokak hayvanları için "Avrupa'da nasıl çözüme kavuşturulduysa aynı uygulamaları yapacağız" demiş. Ne düşünüyorsunuz?

Bugün yaptığı açıklama şöyle;

"Sokak hayvanları Avrupa’da nasıl çözüme kavuşturulduysa aynı uygulamaları hayata geçireceğiz. Sokaklarımızı güvenli hale getirmek görevimiz."

Biliyorsunuz ki, çoğu Avrupa ülkesinde sokaklar bomboş, hiç sokak hayvanı yok. Bizde aksine çok fazla can var. Çoğu ülke kendi yöntemlerini uyguluyor. Kiminde belki itlaf, kiminde ağızlık takılması vs..

Cumhurbaşkanı Erdoğan, sokak hayvanları için Avrupada nasıl çözüme kavuşturulduysa aynı uygulamaları yapacağız demiş. Ne düşünüyorsunuz?
Cumhurbaşkanı Erdoğan, sokak hayvanları için "Avrupa'da nasıl çözüme kavuşturulduysa aynı uygulamaları yapacağız" demiş. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla