Farkindaysaniz hersey okadar pahali ki insan evden disari cikmaktan korkuyor niye bunun onune gecilmiyor benim bildigim ulkede fiyatlar geri cekilir bizde bu yok indirim kelimesine hasret kaldik ve ulkemizde niye bukadar asiri arap doldu heryer arap turk cok az ne tur bir oyun bu ne yapilmak isteniyor niye goz yumuyoruz
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ülkeyi kendi ellerimiz ile mahvettik umrumda değil artık
Sen mahvetmedin goz yumdun umrunda olmadigi o ulkenin her bir karis topragini ne kanlar dokulerek alindi kazanildi sen boyle dusun diye degil yarin birgun yabanci dusmanlarin esareti altinda yasadiginda anlarsin ozaman yine bu sekilde konusmani dilerim
Gidip ona buna yalakalık yapanlara diyeceksin siyasilerin alayı piyon bunları alkışlayan %90 olduğu sürece sürtmeye devam ederiz 10 küsür yıldır elimden geldiği kadar anlattım iktidara ve muhalefette olan adamların ülkeyi bölmeye uğraştığını 16 yaşından beri anlatıyorum gel gör ki halk ders almamış para için bu ülkeyi satacak bir sürü insan bulurum en az %10
Onlar birgun gerceklerle uyandiginda zaten kendilerine lanet edicekler benim cevremdede var birsuru bu tip algilari kapanmis bildigin fanatizmler nasil ki birine kara sevdayla baglanirsin gozun hicbirsey gormez onlarinki bu durum ama gunu geldiginde cok aci gerceklerle uyanicaklar bunu bilmiyorlar ama onlarin yaninda biz niye yaniyoruz biz niye goz yumuyoruz biz niye ulkenin bu durumuna seyirci kaliyoruz herkeste bir rahatlik umursamamazlik banane havalari bazen dusunuyorum bu ulkenin icinde yasayan herkesmi vatanini sevmiyor herkesmi dusman vatanina insanlardaki bu vurdumduymazlik para hirsi en iyisi benim olsun en luksunu ben alayim en gosterisli hayati ben yasayayim zihniyet bu ama asil gercekleri kimse gormuyor vatan ayaklarimizin altindan cekiliyor isgal ediliyor ve yarin birgun bugunlerimizi mumla aricaz
Bak iç savaş kapıda içimizdeki şerefsizler ile yakında ortalık durulmadan düzelmeyecek
Haklinin haksiz oldugu bu ulkede haklinin suclanip susturuldugu suclu oldugu bu ulkede ic savas cikmis cokmu ciksin bile o zaman bu millet gorur anlar dusmanini vatanini sevenini bence neyi hakediyorsak onu yasiyoruz cekiyoruz dikkat edin allah bile bizim icin birseyler yapmiyor cunku cok zulme kotuluge haksizliga goz yumduk ve hakettigimiz icinde bu sekilde yonetiliyoruz
Valla silah almayı düşündüm zamanında çünkü şu an bile asayiş sıkıntı
Ben yillar once bu ulke bu durumda degilken hatta araplar bile yokken bu kadar sadece kalbime dogan bir soz soyledim gün gelicek bu ulkede biz kiraci olucaz ve Şu an dedigim sozu yasiyoruz
Ne yazık ki bakalım ortalık karışmadan düzelmez
Duzelmezmi bir ulkede ic savas demek onca canin olumu demek belki ulkenin 20 sene geriye gitmesi demek gucsuzlestirilmesi demek bumu istedigin
Düzelmez
Ülke diye bir şey kalmadı ki. Osmanlı'nın son dönemi gibiyiz. Yapacak bir şey yok
Evet kalmadi neden acaba ataturk bu millete guvenmekle okadar buyuk hata yapmiski Şu an bunu gordukce daha iyi anliyorum niye biliyonmu bizler sorgulamadan cahaletligimizin icinde kör bir sekilde bana dokunmayan yilan bin yil yasasin zihniyetiyle yasamaya alismisiz cile cekmeye celladimiza boyun egmeye alismisiz koyun gibi ordan oraya gudulmeye alismisiz yarin birgun bu vatan gavurlara teslim edilince de yine sesimiz cikmaz emin olun
Ben şahsi olarak elimden geleni yaptım. Gerek oy zamanı gerekse de kendini geliştirmek konusunda elimden geleni fazlasıyla yaptım. Ne oldu peki? Torpilim olmadığı için gerek kaymakamlık gerekse de birçok kamu kurumunda Sözlüden elediler. Bu saatten sonra bu ülkeye ne olmuş ne bitmiş umrumda değil. Adaletin olmadığı her yer çökmeye mahkumdur. Dünyada ne devletler kuruldu ne topluluklar varoldu ama hepsi adaletsizlik sonucu çökmüştür.
Bu ulke ataturkun fikirlerine inkilaplarina onem verilmedigi taktirde ve o yoldan gidilmedigi taktirde bilime ilime adalet hak hukuka onem verilmedi taktirde cahalet ortadan kalkmadigi taktirde batmaya mahkumdur benim gordugum bu ulke dinle yonetilemiyor sadece somuruluyor
Bu gördüklerini bizde görüyoruz da sonuç? şu an sonuca bakmak lazım. Gençler devlete küskün, mülteciler dolmuş demografik yapın gitmiş, adalet yok, hak yok hukuk yok, ekonomi enflasyonu zaten demiyorum. Sonuç olarak ülke uzun vadeli hayatta yaşayamaz. Bende imkan bulursam Avrupa ülkelerine gideceğim. şu an dil kasıyorum hem de işimde daha iyi olup yatırımcı olarak balkan ülkelerine yerleşmeyi düşünüyorum. Bu ülkeden, halkından bi cacık olmaz
Ne gibi hatalar yapildida ne gibi oyunlar oynandida ulke bu duruma sokuldu
Artık umrumda değil. Adaleti sağlayamayan devletin varlığı yokluğu benim için önemsiz. Madem bizi puanlarımız iyi olmasına rağmen tüm devlet kurumlarından sırf torpilimiz olmadığı için elediler yıprattılar hadi bakalım ne hali varsa görsün gram daha bir şey yapmam
Bakin biz boyle dusundugumuz taktirde inanin yarin birgun yasayacagimiz bir ulkemiz bile olmaz devleti hukumeti birakin bugune kadar bu ulkenin basina gelen hicbir hukumet insanlik adina milleti ulkesi adina calismadi zaten ve bu ulke herseyden ote bizlerin bizlere emanet ve bizim o kadar adaletli okadar guzel bir rabbimiz varki zulme kotuluge susmayin diyor boyun egmeyin diyor nefsinize yenik dusmeyin kendinizi yok etmeyin diyor ataturk bu millet icin basa gelmis en sahane insan onun fikirlerini okuyun ne diyor biz cahaletligimize yenilip kör yasarsak hem kendimizi hemde ulkemizi yok ederiz bizim onumuzde ornek alicagimiz cok seyler var bunlari gormemiz gerek ve bunlari ilke edinmemiz gerek goz gore gore kendimizi hainlerle yokmu edicez
Bu kadar yetim hakkı, öksüz hakkını yiyip bu ülkenin yaşayabileceğini mi düşünüyorsunuz? Olmasın umrumda değil ben ve benim gibiler de hakkını helal etmiyor. Bu millet bu kadar torpile, liyakatsızlığa laf mı etti herkes güçlü diye yakınlarını devlet kurumlarına soktu torpili yok diye giremeyen garibana da sende git asgari ücretle fabrikaya dedi. Allah büyüktür. Gereken cezayı er ya da geç topluma, devlete verir
Kötuye birsey olmuyor merak etmeyin senden benden iyi yasiyorlar bende haksizliklara ugradim ustune suclu cikarildim ama bakiyorum bana haksizlik edenlere benden iyiler iyide yasiyorlar etrafinda onlari destekleyen onaylayan kisiler boyle bir ahlak anlayisindayiz artik sozde muslumaniz demi inancliyiz asla degiliz cunku musluman bir insan inancli olan biri ne bunlari yapip kul hakkina girer nede bunca zulme kotuluge haksizliga goz yumar bence biz artik bu noktadan sonra sadece sonumuzu diliyelim allahtan
Evet öyleleri öyle yaşıyor. Ülke er ya da geç yıkılacak bu kadar hak yiyen, zülmeden topluluklar yıkılmaya mahkumdur. Bunlara çok üzülme yeryüzünde yıkılmayan devlet yok.
Unutma ataturkun bir sozu var turkiye cumhuriyeti ilelebet payidar kalicak bu ulkede nekadar kotuluk olursa olsun nekadar kotululuklere goz yumulsa yumulsun yinede iyilerin duasi hatrina donuyor ve yikilmiyor yikilmadida
Görürsün.
şu an yıkılsa ne yıkılmasa ne. Her anlamda sistem çöktü sence ülke yıkılmış sayılmaz mı? Bayrak sallansın yeter diyorsan o ayrı
EEE insanlar taparcasına oy verirlerse olacağı bu
Ddga da gelecek