Şehir içinde yapılan inşaatlarda o civarda yaşayan insanlardan izin alınması gerekmez mi?

Bizim apartmanın yanında inşaat yapılıyor. Sabahları gürültüyle uyanıyorum, bazen beton döküyorlar, kamyonun bütün egzoz kokusu içeri doluyor, camı açsam bir türlü acmasam bir türlü.. klimam da yok.. site inşaatlarında vb sıkıntı yok ama böyle şehir içinde inşaat yapılmamalı diye düşünüyorum. Yapılıyorsa da insanların rahatsız olmaması için maksimum önlem ve oylama anket gibi yöntemlerle izin alınmalı. Bölge halkı izin vermezse oraya yapılmamalı.. siz ne düşünüyorsunuz? Ben şahsen banka hesabıma şöyle bir 10000 falan bir şey yatiracaklarsa izin verirdim 🤣 hayır yani madem rahatsız ediyorsun bölge halkına bir hediye kutusu falan bir şey göndersinler hem reklamı olur fena mı? Yapılan ev de kesinlikle sağlam değil, temel kazdılar, benim boyuma ancak gelen bir temel, kolonlarda kullanılan demir sayısı ve düğümleme şekli falan usulsüz. Hiç beyaz baretli mühendis göremiyorum, işçilerde de baret ve herhangi bir güvenlik önlemi yok.. deprem ülkesiyiz, daha yakın zamanda Marmara bölgesinde deprem oldu ve daha büyük bir deprem de olacak, hala akillanmiyoruz. Burada tek suçlu müteahhitler değil, insanların sorgulaması gerekiyor, bu evin depreme dayanıklılık raporu var mı nasıl inşa edilmiş belediyeye gidip soracaksın niye izin verdin böyle bir yapıya diye. Halk hesap sormayınca, gözü kapalı alıp ne de olsa yatırımlık alıyorum, kiracı oturacak ben değil diye düşününce bu işleri yapan insanlar sadece maddiyat düşünür, halkın belediye başkanı diye seçtiği kişi de sadece kendi menfaatinde, çünkü ahlak yoksunu bir toplumuz, bu bir gerçek. Siz ne düşünüyorsunuz?

Şehir içinde yapılan inşaatlarda o civarda yaşayan insanlardan izin alınması gerekmez mi?
Cevapla