
Ankara İl Müftüsü sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, evcil eşeğin etinin haram, yabani eşeğin etinin ise helal olduğunu ifade etti.

Ankara İl Müftüsü sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, evcil eşeğin etinin haram, yabani eşeğin etinin ise helal olduğunu ifade etti.
Et fiyatlarını düşürme çabası 👍
Devlet olarak süt alım fiyatını akaryakıt fiyatına sabitleseler besiciler ülkeyi ete boğar. Şu anda süt fiyatı 11 veya 12 TL civarı akaryakıtın üçte biri kadar. Bu gidişle at eti, çekirge, kertenkele, yılan ve daha bir çok hayvan eti helal diyecekler. Ev almak için faize caiz diyen diyanet işleri başkanı var bu ülkede..
Yorumlar o kadar saçma geldi ki. Bilmeden etmeden hemen herkes saldırmış. Yüzde yüz alana hakim misiniz ki hemen linçliyorsunuz. Bu fetva zaten asırlardır olan bir fetva. Yeni verilmedi azıcık ilmihal veya muhtasar vs.. okusanız görürsünüz. Ve tabi Kuranı da okuyun.
Hepsi önümüzdeki gelecek kıtlık için alt yapı hazırlığı. 5 yıla kalmaz gıda krizi ile bogusacagiz ve bu yapılanlar o günlere ön hazırlık
O nasıl oluyo ya
Cevap
20Cevap
Yok yani niye yabani. Yetiştirince et helal olmuyor mu
Hayır ben tercih etmem tabi ki de.. zaten sürekli farklı şeyler söylüyorlar
Yani genelde evet eşek eti ile ilgili herhangi bir haramlık durumun olduğunu okumadım kaynaklardan da ama iyi araştırmak gerekir tabii mecbur kaldığın zaman ölmemek için domuz etinin birebir kısmını yemek helal
Dine güncelleme gelmiş. Görünüşe göre sisteme bir şeyi oturtmaya çalışıyorlar. İlginç.👀
Suriyeli birini tanıyorum, bu tür fetvalar için ''Ya kardeşim bir şey bunca zaman haramdı da bu adamlar mı helal etti?'' diye soruyordu
Enteresan ama haklı yani.
yabantv'de görene kadar inanmam, ama evcil olanını belki de çoktan yemediğimize daha çok inanamam : ) )
Evcil olanlar niye harammış? Ben ona takıldım.
Elin hayvanının ne yediğini ne bileyim, ben? En azından tanıdığım birinin eşeği daha güvenilir.
Ankara büyük şehir belediyesi sanırım çok çalıştıkları için beyinleri error vermiş olmalı
Ankara Büyükşehir belediyesinin konu ile ilgisi nedir?
Müftünün belediyeye bağlı olduğunu söylemiyorsun değil mi?
İncil değiştirildi diyolar, Kurana dokunmuyolar ama kafalarına göre fetva veriyorlar.
Siyasal İslamcılar ve dinciler kendi çıkarları için yapamıyacagi şey yoktur dünyada bunlar deve sidiğine caiz fetvası verdiler eşşek eti sütü bir şey değilki yakında deve sidigi ithal edecekler böyle giderse
Eşek sütü içenleri biliyorum da etinin yenebileceğini ilk defa duydum
Kuranda hepsi açık net yazıyor ona bakmadan yemeye kalkmayın
Şaşırmadım ki... 😁 Ufak tefek şeylerden kontrol kalktıydı zaten.
Çok yabani kaldida çevrede :))) tercihim olmazdı Türkiye'de
20 yıldır ( bazı şahıslar hariç ) hiç eşek görmedim 🙃
kendi kendilerine kural mı getiriyor bunlar şimdi bak sinirlendim
Dur sen daha domuz etide helalleşir bu gidişle
Kurban dışında kimseye inanmayın geviş getiren çift tırnaklı olmali
Et pahalandı tabii halkı dizginleyemiyorlar daha dur domuza bile fetva verecekler. Şu kısımlarını yiyebilirsiniz falan diyecekler
müftülük bile daha dini tambilmiypr bide bizim millet şeriat istiyor
RTE nin diyaneti et fiyatlarını düşürmenin yeni yolunu bulmuş anlaşılan.
Et yemiyorum ayrıca müftünün g*tunden attığını düşünüyorum
Yesin o zaman ailesiyle
İslam'a güncelleme geldi de haberimiz mi yok tövbe Yarabbi yaa
Zararlı diye biliyorum
Bu o kalmıştı yemwdigimiz yazık yav hayvanlara
At etini bekliyorum ben
😂😂
Yakında bulduğunuzu yiyin diyecekler
Eşek eti yesin o
Belli ki yakında kasap da eşek etleri olacak
Bakalım neler gelecek daha.
Vegan olarak bana haram. :D
Çok yazık Türkiye birtek eşek sağ kalmaz artık
Insan etinin helal kilinmasina az kaldi mk
domuz eti için diyor onu
cahil misin
yük hayvanlarını yemek haram
Keşke önceden öğrenseydim yerdim
Ben yemem
bunlar iyice zıvanadan çıktı
Hass sektör, onun bunu fırlattığı..
Hayır olamaz
Bunlar kafayı yemiş etmem
İğrenç
Kendisi yiyor mu?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?