
Yenikapı metrosunda bilinmeyen bir nedenden dolayı çıkan tartışmada taraflardan biri metro içerisinde silah çekti, silahı gören diğer yolcular çığlıklar attılar, yapma Allah aşkına diyerek tarafları sakinleştirmeye çalıştılar.

Yenikapı metrosunda bilinmeyen bir nedenden dolayı çıkan tartışmada taraflardan biri metro içerisinde silah çekti, silahı gören diğer yolcular çığlıklar attılar, yapma Allah aşkına diyerek tarafları sakinleştirmeye çalıştılar.
Ben ayırmazdım sadece kadına veya bir çocuğa zarar vermek isteyen birisi olursa tabi ki de müdahale ederdim. ama maalesef bu da zor çünkü müdahale etsek biz suçlu oluyoruz hatta kadınlar kendisi diyor karışma diye.. zor bir karar yani.. ama yine de tabi ki bu ülkede böyle olaylar bitmez. her zaman olsun böyle tartışma ölüm gibi haberler ile karşılaşıyoruz bu ülkede adalet yok çünkü..
İstanbul çok sıkıntılı ve yaşaması en zor il haline geldi. Ben şahsen başkentte yaşıyorum burasıda İstanbul'a yaklaştı ama İstanbul daha da beter durumda. Örneğin alışveriş yaptın ve evine götürmek üzere tırnak makası aldın İstanbul'da güvenlik bunu sorun ederken mülteci ve turistte silah bıçak dahi görse umursamıyor. Yani onlara her şey serbest bize yasak. Ben Ankara 'da eşimle beraber evlendik evleneli tek benim kartımla otobüse metroya her şeye bindik ama İstanbul'da sırf kart satmak ceplerine para doldurmak için herkes kendi kartını kullanacak zorunluluğu çıkarılmış ve güvenliğin tek işi var bunu kontrol etmek. Ben eşime basınca da para ödemiş oluyorum ama amaçları 1 kart sattırmak 2 içeride kalan paraları işletmek. Ben korona zamanı kartım varken hes kodu işletilmiyor eski kartlara bahanesiyle yeni kart çıkartmak zorunda kalmıştım. Eski kart para dolu yeni kartlar para dolu ve mis gibi paramı şu an işletiyorlar. Düşün tüm türkiyeye kart sattıklarını ve içinde kalan paraları. 10 kuruş dahi kalsa ciddi bir servet. En zoruma gidende korona zamanı türke sokağa çıkma yasağı var ama turist ve mülteci maske dahi takmadan sokaklarda fink atıyorlardı. Kafeye gidiyorsun türksen al sokakta kaldırımda ye arapsan içeride masada ye diyorlardı. Polis türke maske yok veya yasak günü sokağa çıktın diye ceza yazarken onlara serbestti. Hatta bir keresinde eşim hamileydi kanaması vardı gece 2 de acile gidiyoruz polis eve gidin ölecek hali yok ya demişti 2 saat adamla ben ve babam tartıştıktan sonra hastaneye gidebilmiştik. Ama mülteci ya da turist olsaydık özgür olacaktık. Istanbuldaki silah çekme olayına gelirsek yarın bir kör kurşun sebebiyle ölüp gitmeyeceğimiz muamma. Yani adaletin olmadığı ülkede kendi adaletimizi sağlamamız gerekir. Birincisi öyle bir ortam varsa acilen kaçmamız gerekir ikincisi kişisel savunma sporlarına yazılarak kung ful karate gibi eğitim almalıyız sonuncusu da biber gazı gibi önlemlerimiz olmalı.
Vallahi hiç ayırmam köşede bir yere geçerim oturur izlerim ya da kulaklığımı takarım Ben öyle kavga kavga arasında kim vurduya giden çok gördüm
Teşekkür ederim kardeşim
Rica ederim kardeşim
Bir kere minibüse bindim arabada az yolcu vardı sonra sadece kavga eden taraf şoför ve bir adam ve ben kaldık çocuğa adam değilsin mi demiş erkek değilsin mi demiş hakaret etmiş şoför o da babasını çağırmış adam dolu geldim dedi. Şans bu ya şarjım bitmişti dizlerimin bağı çözüldü resmen 🤦🏼♀️ bir tık kalabalık olsa dışarıya erişim olsa sesimi çıkarırım ama hiç bir imkanım yoktu. Bir şekilde sakinleştirdi iki tarafında haberlere konu olmaktan kurtuldum :D Allah'tan İstanbul'da değilim o metroda olabilirdim Artık yeter her günüm olaylı.
Teşekkür ederim
Cevap
15Cevap
Ülke muz cumhuriyetine dönmüş arkadaş. Sans eseri yaşıyoruz her gün
seni kandırmışlar 😂
İnsanlar çok gergin. Kavgalar çok garip sebeplerden çıkıyor. Geçen hafta da Yenikapı-Taksim Hattında iki kadın kavga etti. Sebep Metro'ya çoluk çocuk binen bir kadının yüksek sesle hiç bitmeyen konuşması oldu. 3 durak yüksek ses, saat sabah 8:42...
Kavga ayırmam. Gücümün yeteceğini düşündüysem mazlumun karşısındakini YERİM.
Bende silahla geziyorumda, mermiye de kafa atmazdım herhalde, sabah yağlı yememişsem ya da mermiden hızlı kaçamıyorsam karışmazdım, vurulana ilk müdaheleyi yapar 112 yi arattırırdım veya arardım
Kavga olunca izleyenlerdenim cunku asiri zevk veriyor... kaostan beslenmek gibi bisey... hatta ortaokuldayken erkekler kavga ettimi yanlarina gidip kavgayi kizistirirdim... 😅😂
Ben ayırmam. Yesinler birbirini, keyifle izlerim.
Ucu bana değerde olay büyürse belki onun harici bulaşmam kimse kimse için şahit dahi olmuyor bu devirde
Valla ayrırım desem yalan olur asla ayırmam kavga ederken bana mı sordular banane
Çok korkarım bi yere pusar izlerim ya da polisi ararım
Mesela bu olay İngiltere de olsaydı, silahı çeken tarafin en az 20 sene yatarı vardı, en az..
Yok kardeşim 90 lı yılları bilenler anlatıyor eskiden bu suriye arapları gizliden sınıra girmeye çalışırlarmış terorist diye öldürürlermiş şimdiki halimize baksana şimdi 1,2suriyeli değil milyonları geçti sınır kapıları açıldı böyle bir şey olabilir mi atatürk devrinden başla son bu adam başa gelmeden önce neden suriyeli almıyorlardı herifler pompalı tüfeklerle geziyor daha ne olsun bunları ülke ye almak hakarettir bu toprak için ölen insanlara 2nci ençok arap ülkeleri ile savaşmışız o kadar boşunamı savaş yapmışız ellerini kolarını sallayarak giriyorlar bunu kasıtlı yapıyorlar yoksa suriye sınır kapıları bile bizden daha güvenlikli olabilir mi sözde hukuk işleniyor sanıyorsunuz bir bakan itiraf etti sadece bir kişi karar alıyor o da baştaki zaten hukukta anaya yasayı nasıl çiğnedi bukadar kolayca tekrar aday olamazdı bu da kanıtı hukuk yönetilmiyor kendi başına karar alıyor birtek
Tabiki o kadar temiz değildir o dönemlerde ama türkler hakimdi dikkat ettiysen artık türkleri asimile ediyorlar farklı milletleri doldurarak projeleri tıkır tıkır işliyor en azından ozaman öyle dışarda elini kolunu sallyanlar hırsız kaçakçılar yoktu hemen hapse atıyorlardı sımdi nerde ararsan var aslında
maalesef öyle torpildir bu işte benim bir hocam vardı hatırladım bir an hocanın torpille girdiği o kadar belliydiki bizi😁 sözlü yaparken kitaptan soru bakıp altta cevabı yazılı o şekilde sözlü yapardı daha kendisi bilmiyor bize biliyousunuz diye sorardı arada gidip o dersten soru sorardım hocaya git kitaptan bak derdi zaten derste anlatmazdı 1 yılımız film izlemekle geçmişti çok var böyle maalesef hatta bir müdür vardı 500 tam puan yaparak biz okul tutmuştu kendi hakkıyla girmişti sonra o müdürü aldılar baştan deneyimsiz birini koydular nereden anlaşılır biliyormusun eğer o kişi olduğu makama yakışmıyorsa deneyimsiz oldunu kanıtlıyorsa torpillidir ve zaten o 500 tam puan yapan müdür anlamıstı bunu dava açmıştı o müďüre onu biliyorum daha binlercesi vardır emin ol
Yemek buldun mu ye, dayak buldun mu kaç demiş atalarımız.
Hayır artık ayırmicam çünkü arada bende kaynıyorum yokk
Kadınla kavga ediyor gibi çok yanlış bi şey
Kamyoncular kavga etmişti de ayıralım derken iki tane de ben yemiştim üç gün kendime gelemedim banane yesinler birbirlerini 😂
Oraya silah nasılsın girmiş güvenlik zafiyeti var
Bir arada kocaman mutfak bıçağı girmişti biri
Havalimani sıkı güvenlik tırnak makası bile kabine yasak
Ölümünüzün kendi elinden olmasını istiyosan müdahale edin 🤗
Silah olunca uzak dururum.
silahın asla şakası olmaz uzak dururum
Korkar kaçarım
Hayır her an her şey olabilir
Memleket ne hale geldi be kardeşim
Karışmam hiç uzaklaşırım.
Ayırmam derim ki beni bu işin içine sokmayın
ben kavga izlemeyi severim :)
Silah ne ya.
izlerim valla
Ayirmaya calisirim
İnsanlık nereye gidiyor
Ayırmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?