Ev sahipleri artık evlerini boş tutamayacak. Boş ev vergisi geliyor! Sizce güzel bir uygulama olur mu?

Ev sahipleri artık evlerini boş tutamayacak. Boş ev vergisi geliyor! Sizce güzel bir uygulama olur mu?

Eğer ev sahibiyseniz ve evinizi kiraya vermiyorsanız cebinizden para çıkacak. Yani ev sahiplerinden boş ev vergisi alınacak. Konuyla ilgili “Boş evi olan ev sahiplerinden çok yüksek vergi alınması konusunda çalışma yapıyoruz.” açıklaması yapıldı.

Boş ev vergisi

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Ev sahipleri artık evlerini boş tutamayacak. Boş ev vergisi geliyor! Sizce güzel bir uygulama olur mu?
Cevapla