
Egerki doğruysa biz kime kulluk. Ediyoruz Allah katında ettiğimiz dualara tövbelere noldu hani allahla kul arasına kimse giremezdi kimin tövbesinin kabul olup olmadığına kim karar veriyor anlamış değilim

Egerki doğruysa biz kime kulluk. Ediyoruz Allah katında ettiğimiz dualara tövbelere noldu hani allahla kul arasına kimse giremezdi kimin tövbesinin kabul olup olmadığına kim karar veriyor anlamış değilim
Olabilecek en kötü görseli koyulmasından bile anlaşılıyor zaten Bir gurup bu aralar nedense bi tarikat düşmanlığına takmış durumda ne haklarında yalanların sonu geliyor nede iddaların Menzilin kapısından dahi geçmemiş ne olup bittiğini din düşmanı sayfalardan takip eden sürü konuşuyor yine 😄 elbette kimsenin tövbe alma hakkı yoktur Bunu kim sallamış menzil adına merak ediyorum. Ama ne menzil boyledir nede vefat eden zaat
Arkadaşım kusura bakmada olabilecek en kötü görsel pozunu ben çektirmediğim için bunun haricinde olan başka iç açıcı resimde bulamadım bu birincisi. İkincisi birileri menzili seviyor diye onun düşüncesinde değil diye din düşmanımı olmuş oluyor menziline kapısından içeri girdiğin andan itibaren sana verilen görevleri yerine getirmeyi atıyorum inşaat işinde çalışmak yemekhanede çalışmak gibi ben bunları mantık olarak kabul etmediğim zaman dün düşmanımı olmuş oluyorum. Binlerce kişinin Bir ipin ucundan tutup birilerinin ettirdiği yemine ben inanmıyorum diye din düşmanımı olmuş oluyorum. Sen peki bana bunların dindeki yerini bana açıkla senin düşüncende olunmadigi zaman karşınızdaki kişi direk din düşmanı kafir gibi soylemleri söylemek o kişi hakkında bilgi sahibi olmadan bunu dile getirmek o kişiyi dinden cikarmazmi. hem diyorsun ki kimsenin tövbe alma hakkı yoktur hemde menzilden yapılan bu açıklamayı daha okumadan bir araştırma yapmadan direk karşındaki insanı din düşmanı ilan ediyorsun önce bir oku araştır bu söylenmiş olabilirmi diye düşün ama öyle bir at gözlüğü içinde cevap veriyorsunki direk ne menzil böyledir nede bu zat diyorsun neden böyle bir açıklamanın olabilme ihtimali üzerinde durmuyorsun direk din düşmanı yakıştırması. nedir din düşmanlığı sence böyle adamların tarikatların peşinden gitmeyenler din düşmanı oluyor ise bence sen önce bakış açını değiştir çünkü bu adam benim inandığım peygamberimden üstün biri değil ama senin tabirinle soyliyim belli bir gurup böyle kişileri bir yerlere koymaya meraklı benim aklım fikrim inandığım kitap inandığım peygamber efendimiz varken din tüccarlığı yapan böyle kişilerle isim olmaz senin dediğin gibi de din düşmanı olmam saygılar
"din düşmanı sayfalardan takip eden sürü konuşuyor yine"Şu kelimeden bunu mu çıkardın :D ben menzil hakkında ne sallayan varsa bu sayfalrın din düşmanı olduğunu söyledim. Biraz doğru dürüst anlayalım :D
Seninde hangi sürünün peşinden gittiğin belli bir tarikatı savunuyorsan ve laf soyketmiyorsan ya oradan nemalaniyorsun ya da gerçekten çobanınin peşinden giden beyinsiz bir koyun sürüsünün içindekilerden birisin daha iki sorsam fatiha süresinin anlamını bilmeyen kara cahil milleti burada din düşmanı ilan. Ediyor önce yüreğin olsunda bu soruya cevap verirken gizlenme. Bari
Ben bir sürünün peşinden gitmiyorum Gitmeme de gerek yok bir şeyi savunmak için Sorsan fatihanın anlamını bile bilmiyorsun (ki biliyorum) diyen andaval Size bir fasık haber getirdiğinde aslını öğrenmeden hükmetmeyin Ayetini bilmeyen bi gerize, kalı olarak duyduklarına göre ona buna laf atıp Şayet müslümansa günaha girip duruyor. Biz dinimizi sizin gibi s, alaklardan öğrenecek değiliz. Hakkın bi halt bilmediğin Medyanın sallamalarına göre insanları yargılma
bune abi saldırgan it gibi bakıyor feto biraz daha ılık bakıyordu sqrm tarikatları yrk kafalılar tapacak yer arıyor Allah neyinize yetmiyor ulan beyinsizler kitap inmiş aç ako kulun sqni tşanı neden öpersinki el öpen andavallar gördüm ln dinden çıkmışlar şirk haberleri yok ben hepsinden mezunum abi açıp içiyorum bu milletten bir sqm olmaz
Buna inanıp kulluk edenler mi varmış töbest ya...😄
Teşekkür ederim...
Rica ederim
Tipinde hayır yok ki
Cevap
5Cevap
Bu adamı tanımıyordum, ismini dahi ilk defa duydum ama bu söylenilen şeyin doğru olduğunu düşünmüyorum, internet ortamında söylenilen her şeye inanmamak gerek...
Tövbe kabulunu bunlar mı belirliyor muş? Resmen şirke koşmak bu.
bu adama nasıl inanıyorlar ya.
Doğu her anlamda zehir üretiyor
Hepsinin taaaa ahmk
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?