Güncellemeler
+1 yıl
Kız çocukların okula gönderilmemesinin esas sebebi eğitimli insanların itibarsızlaştırılmasıdır. Öğretmenin, mühendisin, doktorun itibarını elinden alırsanız, okuldaki hizmetliye müdürden fazla maaş verirseniz OKUYACAĞIMDA NE OLACAK algısını körüklersiniz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Cahil insanlar sadece kızları eğitimden uzak tutar
Eğitim konusunda en başarılı ülkelere bakarsanız eğer bunun nedenini anlarsınız az araştırma yapmaya davet ediyorum herkesi
Eğitim konusundaki en basarili ülkelerin oturmuş bir eğitim sistemi var. daha turkiyede eğitim sistemi oturmamisken hersene milli eğitim bakanı değiştirilip. Yok sorular çalındı yok o oldu gibi saçma sapan şeylerin yanında yok kız çocukları ayrı okutulsun karma sistemden vazgeçilsinlerle uğraşıliyor ise cemaat üyelerinin kız çocuklarınizi okutmayin diyip 14 - 15yaşında gelin olmasına onay veren ama hastanelere gittiğinde karısı için bayan doktor arayan yozlaşmış bir din sistemini çağdaş bir Türkiye cumhuriyeti bırakmış bir Atatürk yok sayılmaya çalışılıyor ise biz o başarılı ülkelerin seviyesine gelmemiz için daha çok fırın ekmek yememiz gerekiyor diye düşünüyorum hanımefendi
Birincisi şu an 15 yaşında gelin yok ama 13 yaşında artık çocuk kadınlar var eğer bir durumu savunuyorsanız 13 yaşında özgürlük adı altında cinsellik yaşanmasına çağdaşlık diyenlere de laf söylemek gerekir bu bir ayrı okullar olsun denilmesi kız çocukları okumasın anlamına mi geliyor? Çocuk gelinler derken çocuk kadınları da unutmayın maalesef ki günümüzde çocuk kadınlar dolu özgürlük adı altında benim bedenim diyerek ha 15 yaşında evlenmiş ha 15 yaşında kadın olmuş bu iki zihniyetin de benim gözüm de farkı yok
Menzil Şeyhinin cenazesinden sonra cemaat üçe bölündü
Başa kimse geçemedi, üç oğluna Menzil'de birer camii ve 'tövbe yetkisi' verildi
Cemaatte bugüne kadar yapılan tövbelerin iptal olduğu bildirildi bakın hanım efendi biliyormusunuz bu konuyu bilmiyorum ama Türkiye iki gündür bu bağnaz insanların dini kendine göre yönlendirmesiyle uyduruk saçma sapan şeyler konuşuluyor iken siz bana hangi çağdaş eğitimden bahsediyorsunuz yapmayın lütfen
Çağdaş eğitim demedim iyi okuyun çağdaşlık adı altında 15 yaşında çocuk kadınlar oldu diyorum:)) 15 yaşında evlilik ile 15 yaşında özgürlük adi altında benim bedenim deyip kadın olan çocuklar diyorum bu ikisi de savunan benim terazimde aynı tekrar okuyun
Sizinle bu konuyu gerekirse sabaha kadar da tartışırım ama gerek yok siz 13 yaşında özgürlük adı altında kendi rızası ile cinsellik yaşayan kızlardan bahsederseniz bende kendi rızası disinda bu ülkede sayısız çocuklara tecavüz edildi taciz edildi zamanın bakanı bir kereden birsey olmaz deyip savusturdu bence bence bunlarda gözünüzden kaçmasın çünkü ülke olarak biraz balık hafızalı bir millet olduğumuz için çabuk unutuyoruz tıpkı daha dün kuran yakan bir ülkeye atıp tutup bugün natoya girmesine onay verdiğimiz gibi teşekkür ediyorum soruma geldiğiniz ve görüş belirttiğiniz için iyi akşamlar diliyorum size
Sadece yazık diyorum.