Doğal afetler, gerçekten doğallığı kaldımı? İnsanoğlunun eseri olmadımı bu afetler?

Kimisi Allah tarafından der ve Allahın takdiri deyip avunur. Kimisi İşin bilince ama işine gelmediği için bir çaba sarfetmeye gerek görmüyor. Kimiside çığlıklar, imdatlar haykırsada gücü yetmiyor.
Yok etmek için çabalarımız ortada.
Yok etmek için çabalarımız ortada.

Bence kendi elimiz ile kendi sonumuzu hazırlıyoruz. Bunun farkındayız fakat herhangi bir önlem almaya gerek görmüyoruz. Hala ormanlık alanlarda şişe, poşet atmaya. Kimyasal atıkları gelişigüzel ortaya saçmakta, Denizleri hurda ve çöp deposu kullanmakta ısrar ediyoruz. Bu gün geç kaldık. Yarın daha çok daha geç olmadan neler yapılabilir?

Doğal afetler, gerçekten doğallığı kaldımı? İnsanoğlunun eseri olmadımı bu afetler?
Cevapla