Almanya'da Katolik Kilisesi'nden ayrılanların oranı yüzde 45 arttı! Sizce neden böyle oldu?

Almanyada Katolik Kilisesinden ayrılanların oranı yüzde 45 arttı! Sizce neden böyle oldu?

Alman Piskoposlar Konferansı yaptığı açıklamada üyelikten ayrılanların sayısının bugüne kadarki en yüksek düzeye ulaştığını ifade etti. İnsanlar artan biçimde ayrılıyorlar. Ayrılma oranı yüzde 45 arttı. Yapılan açıklamada "Kilisenin ölümü, sadece kendisini etkilemekle kalmıyor; devlet ve toplum, sosyal ve eğitim sisteminin yerini alamayacakları bir temel taşını kaybediyor. Bu gidişle hiç kimse kalmayacak" denildi.

Haber

Almanya'da Katolik Kilisesi'nden ayrılanların oranı yüzde 45 arttı! Sizce neden böyle oldu?
Cevapla