Dünayda hristiyan sayısı neden daha fazla?

kafama takılan bir şey var. İslam en son ve en hak din ama hristiyan sayısı neden daha fazla? internette mi yanlış yazıyo babama sordum onlar sömürge ülkelerini hristiyan yaptılar onlardan dedi ama sömürge ülkelerine baktım bir tek hindistanda hristiyan var beni aydınlatabilir misiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
dünya yı Yanlış yazmışım, neden buna odaklanıyorsunuz. soruma cevap verebilir misiniz lütfen?
Dünayda hristiyan sayısı neden daha fazla?
Cevapla