50 TL ile cips ve kola alınır sadece ya da bir kere Çeşme'de tuvalet kullanırız. :D

50 TL ile cips ve kola alınır sadece ya da bir kere Çeşme'de tuvalet kullanırız. :D

Gidilen o tarz yerlerdeki ücretleri görünce bence bu durum normal 1 masada binlerce tl para bırakan biri için 50 tl hiçbir şey degil.
Asıl sorun normal yaşam standartları olan insanların artık bu tarz yerlere günübirlik bile olsa gidemeyecek duruma gelmesi.
Adalet sistemi çökmüş durumda.
Yalan üzerine kurulu kendimizi kandırdığımız bir düzenin içindeki piyonlar gibiyiz.
dostum evet bundan 3 yıl önceye kadar ciddi bir paraydı 50 tl. lakin şu an 50 tl 5 tl değerinde. Venezuelladan örnek vereyim. venezuellada 1 ekmek 12 yıl önce 10 bolivardı. Şu an 100000 bin bolıvar yanı para cok üretilirse ekonomıye guven verılmez ıse durumö bu kadar vahim olur. yanısı 12 yıl önce 1 ekmek 10 bolıvarken bır su 15 bolıvardı. Şu an 150000 bolıvar yanı oranla arttı YANI 100000 BOLIVAR 10 BOLIVAR GIBI KABUL EDILIYOR tl de de durum vahım ve aynen de böyle. yanı 50 tl 5 TL DEGERINDEDİR.
Arkadaşlar şimdi bu yazdığımı iyi okuyun ki o 50, TL nin neden yazıldığını anlayasiniz 😊
DÜNE KADAR SEN YE BEDAVADAN KREDİLERİ AL KOY CEBİNE DOLDUR MİDENİ ŞİMDİ İSE TUVALET VAKTİ
Allah yardımcımız olsun
orası hangi mekan ise gideceksin tam ortasına isal yapacaksın. ya lahmacun 1000 tl dediniz sesimizi çıkarmadık ama b*k bu ya b*k sıçarken de para mı verilir
erkekler için diyo onu
Cevap
38Cevap
Ben gitmezdim. döner yerim o paraya daha iyi
İçine ata ata ne halde düştün tuta tuta çatlayacaksın be adam 😂😂
Bodrumda da aynıdır. Yabancılar sıçıp batırıyor :D Bodrum gecelerinin sabahı şehir çöplüğe dönüyor. Belediye 2 gün temizlemesin, metan patlaması yaşanır. :D
50 tlye 5 tl daha eklersen Trabya Marka 100 luk dilimli kaşar peyniri alırsın.
Yazının tam üstüne işleyin erkekler. Hadi şu hortumlar bir işe yarasın. Hop birader ne yapıyorsun, diyen çıkarsa doğrultup ona da işeyin.
Kizlar bizden daha iyi fiskirtiyor
😁🤣🤣koptum yoruma
Az kaldı millet ya altına kaçıracak ya da ilk bulduğu ağacın dibine kulunçlanacak. Birşeyin suyu bu kadar da çıkarılmaz abi ya.
50 TL'ye bir cips alamıyor artık gerçekten ama 50 TL 50 TL'dir ya bugün 50 TL'mi kaybettim diye canım çok sıkıldı neyse ki buldum Güzel cips alırım şimdi
50 TL ile hiçbir şey yapılamaz artık
50 TL çok bir para değil hatta 50 TL'i çok kolay bulur insanlar
Bunun adı ticaret değil hırsızlık
Lan hırsız olmasaniz 50 TL tuvalete ücret mi işlersiniz rezil. bakan olsam var ya bunun gibileri varya arabistan çölüne sürgün ederdim. birdaha dönerse o zaman görürüm onu
Agalari ilgilendirmeyen durumdur.
Kusura bakmayın da artık yolda altına işeyen bir yetişkini görürsem şaşırmam abi bu ne el alem işemesin mi
Çeşme de 50 tl tuvalette deniz alanları kısıtlı aşırı yapılanma var sonra tuvalete dönmesin, İzmirin malına mafya çöreklenmiş organize işler.
Yemesi bir dert çıkarması ayrı
her ikisi de pahalıymış :) burada 3 TL
Yanı afedersin de biz gidip orada s*cmasak onlar s*cacak 😂
50 TL bin bir değeri kalmadı ki 5 tl gibi düşüneceksiniz.
Allaha şükretmek lazım agalar. ya giriş beleş çıkış ücretli olsaydı?
Dava açılmalı lan bence lavabodan da psra alınmaz ama ya
O tuvaletin içine biber sürerim ben. Hayvan gibi yapıp bırakırım. 50 ₺'lik biber sürerim hemde. * * altın klozet mi taktınız oro*bu çocukları!
Kola da 40 lira olmuş diyorlar içmesi ucuz gibi işemesi kazık nasıl bir ülke olduk böyle 😂
Cips kola alırsın sonra tuvalete gitcen aynı hesapxjwğpedn
O kadar pahalı kumsal kullan, pahalı pahalı yemek ye içki iç. Tâbi altta kalmasın 50 ye de dışkılama yap
Çeşmede wc keyfi bir başkadır ama yani değer bence 50 tlye
Cips kola mantığnda değerlendirince giriş cıkışlar eşitlenmiş
Çeşmeye gidiyoruz da tuvaletini kullanması kaldi
Bu gidişle nefes almak bile parayla olacak 😂
Aa paralı değil mi zatenn
erkek 5tl kadın 0tl olarak gördüm hahahaha
Giremezdim bu resmen enayilik
Parayı verdin mi sağlam sıçman lazım
Arkadaki ormanlara yap sende :D
Oha be noluyo bokunu cikardilar bunlarda
50 tl ye bıyıklarımı aldırıyorum sjsjs
Yuh diyorum ve geçiyorum….
Tutma sanatını öğrenirdim
Marketten abur cubur falan alırdım
Denize yapıyorlardır valla hsjsjsksksk
B*kumdan ayırmayın beni😒
Çeşme tatil yapan bunuda verir
Karnini doyurabilirsin bence 50 tl ye kimse girmez
Ne kadar değerli bir şey yedilerse artık..
Ulan o parayı vermem tutarım angarada 3 TL
Pek bişey yapılmıyor bu alım gücü ile.
Söylenecek söz yok ya ne diyelim ki
Sonra deniz suyu neden sıcak 🙄
Dün ordaydım görmedim ama görsemde şaşırmam🙂
Denizin niye foseptik çukuruna döndüğü belli oldu
Yakında yaşadığımız için de para vereceğiz
Veriyoruz zaten
Kebap dürüm yiyorum
Bizim burada tl geçmiyor 😜
insanlar kafayi yemis
İzmir belediyesi 😂 izmirliler dusunsun
Bnce turistler içindir o
Tuvaletin önüne sıçıp bu durumu boykot ederim
Çimene işerim ya da biber sürerim 50 tl ne
Biber sürmek?
Zıçmakta parayla
Cips alırım
1 çay parası bu arada
Starbucks da kahve falan içilir reis
Ölürümde vermem
Yok artık
50 tl para mı?
Haaasktirrr…
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?