
Evet katılıyorum.
Hayır katılmıyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

La 15 yaşında birisi çocuktur la çocuk cezai ehliyeti bile yoktur. Yasalar 18 yaş altındaki kişileri çocuk kabul eder ve cezai ehliyetinin olmadığını söyler. Ticaret yapamaz ürün satamaz iş yeri açamaz. Nasıl evlendireceksin nasıl cinsel olgunluğa erişebiliyor. Bunlar da iyice saçmalamaya başladı ha
@LimOncuuu Dostum mecazi anlamda diyorum. Betimleme yapıyorum. Anladın?
Evet seni anlıyorum bahsettiklerinin çoğuna katılıyorum ama sorguluyorum da. Yani nedne 18 ve bu 18 sınırını koyanları 18 de ne durdurmuş. Neden 19 değil ya da 20 ya da 15. Şahasen 16 da ergen oldum , 20 de ehliyetimi aldım ve 30 da gerçek olgunluğa ulaştım. Ve 30 uma kadar da araç sürmem tehlikeliydi hiç olgunca değildi. Bu durumda 18 yaş sınırı 30 a mı çekilmeli. Yoksa yaş sınırı ergenlişe mi bağlanmalı. Yani oy kullanılması vs. Çocukluktan erişkinliğe vücut olarak geçiş yapıyor insanlar. Artık yetişkin oluyorsun ama hala çocuk gibisin yani 18 de tamam olacaksın diye bir şey değil.
burada sormak istediğim şey sizin yaş sınırınız nedir? Adam erişkinliğe girdiği yaşı uygun gördüğünü belirtmiş. Peki ya sizin için evlilik için uygun olan yaş nedir? Bana kalsa bazı insnalar 50 yaşına da gelse evlenmemeli bazısı da yaşı geldiğinde o olgunşuğa ne zaman ulaşırsa yani. Yani bu biraz karaktere ve erişkinliğe bakıyor sanırım.
18 yaş altı kim ne dersr desin benim için genç çocuktur, birey yani. Hakim karşısında hiçbir şekilde söz hakları bile yoktur.. ergen çocuk onlar !!! asla evlenmek için söz hakkı da yoktur !!! Öyle bi dünya yok !! Burası arap ülkesi değil
Ben 42 yaşındayım ve 18 yaş da küçük bence. Peki neden 18 olarak belirlenniş bu? Her insanın olgunşuğa ulaştığı yaş fatklı ve erişkinliğe ulaştığı yaş da farklı. Sizi 18 de durduran ne olmuş. Neden 19 ya da 20 değil. Ben gerçek olgunluğa 30 yaşımda ulaştım. 18 de evlenseydim hata yapardım muhtemelen. Yani 18 doğru bir yaş mı?
oy veremiyor ama kocaya veriliyor öyle mi? beşikten altına inen her dişide gözü var sapıkların
Cevap
6Cevap
ya bunların ıslamı anlayısı kucuk kızla evlılık kadınları eve hapsetme sarhosla ıckıyle ugrasma bırde TATURK'e sövme bunun dısında kalan tum kurana uymazlar yırtıp atmıslardır 4 sayfalıkkurana ıman edıp orada takılı kalmıslardır mılımde ılerlemezler zaten bunları meclıse bunun ıcın aldılar bole seylerı konussunlar dıye o bebelerle evlenılecek evlılık yası once 15 er sonra 6 ya kadar ındırılecek
Avrupada cinsellik ehliyeti 14 olarak görülebiliyor Yani maksat cinsellikse evlenmeden sorun yok ama evlenme olunca tepki başka tabi
Bunların aklı fikri neden kadın ve cinsellik siyasette başka sözleri yokmu bunlarla mi batılı değerlere ulaşacağız
Hukuk devleti olmadığımız için bunlar böyle konuşur işte
Ben Anadolu'da 14,15,16 yaşında evlenip mutlu yuva kuran görmedim. Gerçi ben Anadolu'da mutlu yuva kuran görmedim de neyse
Bunu insan yerine koyup dinleyen var mı cidden
Boyle diyenlerin pclerinden basliyalim ilk
Hapse tıkılmalılar
Saçmalamasın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?