Titan denizaltısında siz olsaydınız o an ne hissederdiniz?

Patlama sonucu değil... havanız yavaş yavaş bitiyor elektrikler kesik her yer karanlık kapı dışardan kapalı ve açmanız mümkün değil açsanız bile basınçtan patlayacaksınız patlamasanız bilr çok çok derinlerdesiniz ve yüzeye çıkacak kadar havayı ağzınızda tutup yukarı doğru yüzemezsiniz...

Titan denizaltısında siz olsaydınız o an ne hissederdiniz?
Cevapla