Atlas Okyanusu’ndaki kayıp denizaltı olayı hakkında neler düşünüyorsunuz?

Biliyorsunuz ki son günlerde gündemimiz, saçmalığın daniskası adamlar göz göre göre ölüme gitti dün saat 14 sularında oksijenin tamamen bittiği söylendi , söylenenlere göre ölenlerin hepsi de milyadermis, Titanik enkazına dalış yaptığı sırada geçtiğimiz pazar günü Atlantik Okyanusu’nda kaybolan küçük denizaltıyı arama-kurtarma çalışmaları sürüyor. Atlantik Okyanusu’nda kaybolan “Titan” adlı denizaltının şirketi OceanGate Expeditions tarafından yapılan açıklamada, denizaltıda bulunan 5 kişinin öldüğü ifade edildi. Açıklamada hayatını kaybedenlerin ailelerine başsağlığı dileğinde bulunularak, “Bu insanlar, farklı bir macera ruhuna sahip ve dünya okyanuslarını keşfetme konusunda derin bir tutkuyu paylaşan gerçek kaşiflerdi” denildi.
Bence ben bu işte başka bir olayın var olduğunu seziyorum fakat elbet gün yüzüne çıkar diye umuyorum
Atlas Okyanusu’ndaki kayıp denizaltı olayı hakkında neler düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar az önce baktım özelikle twitterdan takip ediyorum bu gündemi sanırım nefessiz kalarak değil büyük bit patlama meydana gelmiş çok acı gerçekten 😔🤦‍♀️🤦‍♀️
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru için çok teşekkür ediyorum sevgiler @KızlarSoruyor🥳🙏
Atlas Okyanusu’ndaki kayıp denizaltı olayı hakkında neler düşünüyorsunuz?
Cevapla