İşgal altında olduğumuzun farkındasınız demi?

Malum kesimden olanlar göremiyor. Nasıl 104 yıl önce işgal altındaydık şimdi de öyle... Tüm kaçaklar bizim ülkede...
İşgal altında olduğumuzun farkındasınız demi?
Cevapla