Çünkü dümendeler
Gercek şeriat bu değil Turkiye cok guzel. uygular seriatı
Elimde olsa giderim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Şeriati olabilecek en iyi şekilde bir devlet uyguladı bu güne kadar Oda Osmanlıydı zaten dinde olmadığı halde ne alaka dedirten bir sürü uygulama var. Orta doğu ülkelerinde nerdeyse doğru uygulayan yok bazıları çıkıp İran gibi olcaz diyor Gülüyorum sadece İran dediğin devletin Bırak şeriati Bİ kere MEZHEBİ ŞİA ŞİA mezhepde bile fark var. Gelde beton kafaya anlat ikincisi şeriatten korkan zihniyet ne olduğu bilmediği gibi kulaktan dolma bilgilere göre haraket ediyor. Doğru dürüst anlatanda yok Öte yandan kendine tabi olanı kapsar Tabi olmayanı değil. Şimdi ortadoğu ülkelerine git mevzusuna gelelim.
1. Cisi bunu diyen tayfa genelde batı hayranı kitle sen dahil bende o kitleye şunu soruyorum sizde Gidin avrupaya Özgürlük adı altında her türlü genişliği normal görüyorsunuz madem buyrun gidin tutan yok
2. Si Biz İslamiyeti yeni yetme kardeşim tarihci geçinen yalancıların idda ettiği gibi silah zoruyla değil Bizzat gönül rızasıyla kabul ettik tatbik ettik bu uğurda nice şehit verdik Mücadele ettik Neticesinde hayatımız gerek Kendi kültürümüz ve İslamiyet ölçüsünde şekillendi. Milletin çoğu bu normları benimsedi Batının anlayışını kültür yaşam tarzı hayata bakış açısı ve tarzını (sözde bilim çağdaşlık teknoloji sanayi diye dayatan) biz değiliz bu dağdan gelip bağdakini kovma anlayışıdır. Kimse bize bunca fedakarlık yaptığımız ülkede parya muammelesi yapamaz bu toplumun ahlaki etik şartları belli hazmedemeyen defolup gider.
3. sü ise Türk halkının çoğuda bu görüştedir demokratik bir ülkede yaşıyoruz seçimlerde oy kullanırken çok daha fazla gerekçeyide o masaya koyuyoruz. Bunlar dahil ya saygı duyarsınız ya da çekip gidersiniz mesele bu kadar basit
Cevap
3Cevap
daha demokrasiyi uygulayamıyorlar bir sürü adamcılık torpil dönüyor şeriatı düzgün uygulayacakmış eşek herifler yerim onların şeriatını da allahını da gelsinler alsınlar şeriatı benden
Git bak tepede ki siyasal islamcılara, hepsi çocuklarını doğurmak için abd ye gidiyor
Bu argüman çok mantıklı değil, o takdirde başkası gelir "Laiklik isteyen Fransa'ya!" der
Bir yerleri yemez laf onların hep
Çünkü Türkiye'yi Müslüman ülkesi olarak görüyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?