
Ben başörtülü değilim ama şaşırdım resmen başörtüsüz kadınlar olarak azınlık kalmışız 😅 bu kötü bir şey değil tabiki.

Ben başörtülü değilim ama şaşırdım resmen başörtüsüz kadınlar olarak azınlık kalmışız 😅 bu kötü bir şey değil tabiki.
Yani...
ülkenin % 95'ten fazlası müslüman. Bunların yarısından fazlası da demek ki muhafazakar. Daha doğal ne olabilir. Ayrıca azınlıkta falan da değiliz.
Ayrıca azınlık bir ülkede, o ülkenin yurttaşı olmakla birlikte soyu, dili ve dini yönünden ülkenin sayıca baskın öğesi olan halktan az olan topluluk. Azınlık falan değilim KENDİ ÜLKEMDE
Cevap
5Cevap
%30-40 vardır ama %58 olduğunu hiç sanmıyorum. Ayrıca bir kadının açık veya kapalı olduğunun istatistiğini nasıl alıyorlar? Resmiyete geçen bir durum değil.
%58in yarısınında zorunluluktan baş örtüsü kullandığını düşünüyorum aile baskısı vs ama bu kadar çok olduğunu bilmiyordum ben hiç denk gelmedim en azından :D
@Helsmdjda haha hayıır tabiki çok denk geldim ama bir ortamda kendimi hiç azınlıkta gibi hissetmedim onu demeye çalıştım :) eğerde dediğin gibi zorunluluktan değilse bu oran beni asla rahatsız etmez. tek üzüldüğüm insanların zorla kendi istekleri dışındaki şekillerde yaşamaya zorlanması
Kara deniz doğu iç Anadolu buralarda oran daha fazladır İstanbul ve Ege kesmi bu oranı düşürmüştür normal yani
Gerçekten mi? Nerenin istatistiği acaba suriyelilerin yükselttiği oranlardan biri.
Suriyeliler %2 oranında falan yükseltmiştir, internete yazarsan çıkar ben Wikipediadan gördüm.
%58 lik kısmın %40 ının modern türbanlılardan oluştuğunu düşünüyorum
Görünüşte kapalılar ama yaşayan az bu kadar olduğunu sanmıyorum geçen yılların verisidir bu yıl daha azdır
Çoğunluğu islama inanan bir ülkede %58 az sayılır bence
Olabilir benim sokakta gördüğüm 10 kişiden 7’si başörtülü genelde
Gerçek sayı %8 de falandır.
Nasıl yani?
Ne var bunda
Olabilir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?