Herkes enflasyonu konuşuyor. Peki eğitim sistemi neden kimsenin umrunda değil?

Evet enflasyon kötü. Ama Türkiye'nin en büyük problemi bu değil. Tek maaşla geçinen düşük gelirli bir ailenin fakir kız çocuğu olarak söylüyorum bunu. Asıl büyük problemler adalet ve eğitim sistemi. Adalet sorunu zaten tüm dünyanın problemi. Pek ya eğitim sistemi? Yerlerde sürünüyor. Havalı diye bölüm seçen cahillerle dolu ülke. Bu yüzden birçok insan mesleğinde başarısız. Tıp okuyan insanın derdi hayat kurtarmak değil, hukuk okuyan adaletin peşinde değil. Asıl bu sorunların aşılması gerekirken insanlar sadece maaş derdinde, ne acı...

Herkes enflasyonu konuşuyor. Peki eğitim sistemi neden kimsenin umrunda değil?
Cevapla