Arkadaşlar, kaybettik ama cumhuriyet halk partisini hala çok seviyorum acaba bende bir sorun mu var?

Kemal dedeme istifa et diye tepki verirken acayip üzülüyorum ayrı bir sevgi Zafer partisine üye oldum tepki olarak ama cumhuriyet halk partisi yanım o kadar istemiyor ki ahhshahshshd ben seçim zamanı Ahmet Davutoğlu'ndan çok çalışmıştım oy toplamak için galiba ondan

Ben chpli değilim ben chpyim kafayı yedim

Bana fanatik diye de kızmayın ya

Arkadaşlar, kaybettik ama cumhuriyet halk partisini hala çok seviyorum acaba bende bir sorun mu var?
Cevapla