Kemal dedeme istifa et diye tepki verirken acayip üzülüyorum ayrı bir sevgi Zafer partisine üye oldum tepki olarak ama cumhuriyet halk partisi yanım o kadar istemiyor ki ahhshahshshd ben seçim zamanı Ahmet Davutoğlu'ndan çok çalışmıştım oy toplamak için galiba ondan
Ben chpli değilim ben chpyim kafayı yedim
Bana fanatik diye de kızmayın ya
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Kılıçdaroğlu bıraksın diyenler acaba kendi ne yapacak ya da yapmış... Arkadaşlar İstanbul ve Ankara gibi şehirlerde farkındalık daha yüksek olduğu için CHP kazandı. İç Anadolu ve Karadeniz dediğiniz yer çağın bir asır gerisinde olan yerler...
Çok haklısın iç Anadolu ve Karadeniz bizi bitirdi
3. dünya ülkesi olmak böyle bişey... Sopayı göster oy alırsın
İnsanlara özgürlük vaadettik beğenmediler neyse 5 sene sürünsünler
Bi de bu işin doğu kısmı var zannediyormusun isteyerek oy verdiler asla... Onları ben zaten kaale bile almıyorum
mülteci oyları da etkiledi en büyük sebeplerden birisi
Tabii ki seveceksin ideoloji gömlek değil ki çıkarıp atasın
Çok haklisin
stalinin bir lafı var oyu veren degıl sayan önemli ben ihtimal vermıyorum 100 52 ye kılıcdaroglu kazanmıstı
@kayıpkentlixxxx ama işte önemli olan bi sonuç elde edilmesi işe yaramadı ben bir hdpli olarak çok istedim kazanmasını iki defa da Allah şahit oyumu verdim ama olmadı Pirom kazanamadı 😔
Aynen öyle ((:
Ben de severim ama hic kimseye öyle fanatik gibi olmam siyaset bu yanlislarini da soylerim
Söylüyorum zaten ama kıyamıyorum bu normal değil odama posterini astım
Abartmissin sanki biraz ask
Sende tek değil onu seven herkeste sorunn var mk
yaaa yapma anasını satayım istifa edecektir kemal dedem ama önce cumhuriyet halk partisinin içini temizlesin
Ne dediğini bile nilmiyosun kardeşim isen bak sen de bay bay kemal gibisin mk
Ooo ak partili ooooo
partini sevmende neden aorun olsun
Bu aralar çok linç yedim seçimden sonrada hshshwhshwd
bende bu seçimde ilk defa chp ye berdim
Erdoğan'ı göndersek iyiydi ya
takip atsana bana ilk chpli arkadşaım fkfkcl
türkiye kaybetti
Hayır türk halkı kaybetti