Malum partiye oy verenler halinizden memnun musunuz?

Bugün bir milletin sosyal medyaya girme özgürlüğü bile elinden alınıyorsa, malum partiye verilen oylar yüzündendir. Onları gönderecek zihniyet olmadığı içindir. Onları imparatorlaştırdığınız için bir sosyal medyaya bile girebilecek özgürlüğe sahip değiliz. Ne o adama ne adamlarına ne de o adama oy verenlere hakkımı helal etmiyorum. Bize bir gençlik borçlusunuz. İmparator gibi takıldığınız tahttan sürüne sürüne rezil ola ola inersiniz inşallah.
Malum partiye oy verenler halinizden memnun musunuz?
Cevapla