Kaybettiniz diye dalga geçenler çok komik değil mi?

Ordan burdan kudurun kaybettiniz nası koyduk vs yazanlar. Size kötü bir haberim var. CHP li çoğunluğu tanımıyorsunuz...
Hayatımda hiç geçim sıkıntısı çekmedim, belki hiç çalışmadan ömür boyu sadece miras yiyerek bile geçinebilecek bir konumdayım, ekonomik olarak neredeyse hiç bir kaygı duymadım. Tek kaygım özgürlük oldu. Refah kültür seviyesinin artması ülkenin gelişmesi oldu. Sokakta rahat yürüyen kadınlar oldu.. 6 dil biliyorum çokta donanımlı yetiştirilmiş bir insanım. Benim yurtdışından iş bulmam kolay. "Chp lilere öyle koyduk böyle koyduk ifadelerini kullananlarsa fakir halk. Evet Chp eski Chp gibi değil halktan uzaklaşmış entelektüel insanların çoğunlukta olduğu bir parti. (Az bir kesim hariç) Kaybeden nasıl koyduk ama dediğiniz CHP li kesim kültürlü donanımlı BEYIN GÖÇÜ yapabilecek insanlar. Sizin refahınız için çabaladı. Strese girdi. Ama bazı insanlar hak ettiğini düşündüğü hayatı oylar. Biz en iyisini hak ettiğinize inandık sadece. Atamızı hak etmemeniz kırdı bizi..

Güncellemeler
+1 yıl
Hahah ay burayada gelmişler
Kaybettiniz diye dalga geçenler çok komik değil mi?
Cevapla