Burada kutlama yalayim derken yollari kapatip halay cekiyorlar hastaneye gidemiyoruz acile gidemiyoruz abartı degıl mi sizce?

Tamam kutlasinlar ama bu kadar da degil ya hastasi olan var ambulansi var bak hastaneye gidemiyoruz ya polis bile acamiyor yolu ya polis bile bak
Burada kutlama yalayim derken yollari kapatip halay cekiyorlar hastaneye gidemiyoruz acile gidemiyoruz abartı degıl mi sizce?
Cevapla