Oyumu rteye attım diye dışlanmaya başladım eskiden böyle siyasi ayrımcılıklar olmazdı şimdi niye var?

Ne gerek var partizan olmaya

Oyumu rteye attım diye dışlanmaya başladım eskiden böyle siyasi ayrımcılıklar olmazdı şimdi niye var?
Cevapla