Oy kullanırken evet yazısı daireden dışarıya taştı, oyum geçerli sayılır mı?

Dairenin dışına kaçtı ben ilk oy kullanırken tam içine oturmuştu bu sefer ne oldu bilmiyorum kaydı

Oy kullanırken evet yazısı daireden dışarıya taştı, oyum geçerli sayılır mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Paz, 28 May 09:05
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Oy kullanırken evet yazısı daireden dışarıya taştı, oyum geçerli sayılır mı?

@aLaBelleIndifference Teşekkür ederim
Güncellemeler
+1 yıl
@LaBelleIndifference Teşekkür ederim
Oy kullanırken evet yazısı daireden dışarıya taştı, oyum geçerli sayılır mı?
Cevapla