Güncellemeler
+1 yıl
Paz, 28 May 09:05
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Oy kullanırken evet yazısı daireden dışarıya taştı, oyum geçerli sayılır mı?
@aLaBelleIndifference Teşekkür ederim
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Oy kullanırken evet yazısı daireden dışarıya taştı, oyum geçerli sayılır mı?
@aLaBelleIndifference Teşekkür ederim
Güncellemeler
+1 yıl
@LaBelleIndifference Teşekkür ederim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
35Cevap
Dairenin iki yanındaki çizgiden birine taşmadığı müddetçe sorun yokmuş.
Abi, diğer türlü biz robotmuyuz da simetrik bakalım?
Basalim* bak kelime hatası bile yaptım djskskks
Sutundan bahsediyorum bu arada. Yuvarlaga ne kadar yakın o kadar iyi
Sayılıyor sıkıntı yok. Zaten bu tip kaşe ile ortalamak pek mümkün olmuyor. Epey eskiden çıplak damga şeklindeydi. Hey gidi günler hey.
Deli
Sorun olmuyormus, ki zaten arkadasimin biri oy verirken cekiyordu ilk muhuru bastiginda biraz yamuk oldu ustune bi daha basti daha duz ve icine girsin diye ve soyleyince sordum dedi sorun olmuyor iki kere yapabilirsin ustune eger yamuk olduysa falan...
Zaten tam ortaya denk getirmek çok zor ki öyle basıyor herkes ve geçerli
Mührü bastığın dairenin üzerindeki ve altındaki yatay çizgileri geçmediği sürece sorun teşkil etmez..
Bunlar sayılır mı https://www.hizliresim.com/qws5369
Tatlım bak.. mührü bastığın dairenin üstünde ve altında yatay şekilde çizgi var değil mi.. o çizgileri geçmediği sürece kesinlikle oyun geçerli.. senin bu görselde sadece daire var.. dairenin üstündeki ve altındaki çizgiyi adamlar boşuna çizmemisler oraya öyle değil mi..
Dairenin içinde değil ama çizgileri de geçmedi
Yazı tam dairenin içine oturmadı yan kaydı
Çizgileri gecmediyse sorun yok
Böyle sorular gerçek mi
İnsan yani ne biliyim orada çizgi var daire var yer var bunu nasıl başarıyorsunuz gerçekten anlam veremiyorum enteresan
Gidip te çizgiye basmadım haral de sadece daire dışına taştı tam oturmadı
Ondan bir şey olmaz sonuçta simetrik basmıyorsun dert edilecek şey değil
Yuvarlak dışına taştı ama
Yuvarlak dışında olsa bile 2 tane altlı üstlü düz çizgi var oraları geçmediği sürece hedef şaşırtmadığı sürece geçerli
kabul olur çünkü alt üst çizgilerinden taşmaması gerekli diye biliyorum
Fotoğraf atayım mı?
haydi at bakalım
https://www.hizliresim.com/qws5369
bu kadar ilk gibi taşırdın mı
İlk gibi olduğunu hatırlamıyorum da ikinci gibiydi
kabul oy çünkü çizgileri aşmamışsın
İkiside mi kabul oy
Geçersiz sayılmaz. Bildiğim kadarıyla o sütunun içinde olması geçerli kılıyor ama yine de riske atmamak lazım
Adam akıllı basın aga sizde hâlâ daireden dışarı taşırıyorsunuz.
Onu bile yapamıyorsanız beceriksizlik var o zaman
Ortaya özellikle koydum olmadı ne yapabilirim Allah aşkına ilk turda oy taşmadı 2 turda mühirde sıkıntı vardı
Çok taşırdıysan geçersiz sayılır
Mühürlerin geneli yamuk yapılmış ztn bende tam yuvarlağı hizalayip bastım ama maalesef yuvarlağı taşırdı kare cizgileri geçmediği sürece oyunuz gecerli
Geçerli o dikdörtgen kutunun dısına taşsa bile sayılır yani illa kutu içi şart değil ama kutudan cıktı yan taraftaki kutuya değdi o oy geçersiz
sayilir tabi ki o kadar gosterdiler hic mi bakmadiniz
Ben evet yazısını dairenin içine basmama rağmen taştı bende anlamadım. ilk oy kullanırken asla taşmadı
Kaç mm taştı o önemli. Oylar cetvelle ölçülüyor sanki
Geçerli o dikdörtgen yerin dışına taşmadığı sürece sorun yok
Sıkıntı olmaz.
Zaten onlar bizim yerimize de kullanacaklar. Düzeltme tasnif yaparlar.
Sayılır
başka adayın sütununa geçmediği sürece problem yok
Ben kullandim 14 mayista dairenin dişina çikti biraz 2 kere bastim ustune
Gçerlimi sizce
Evet
Tm dir
Sen hep guluyon la boyle
Hiçbir şey olmaz. Belirlediğin adayın olduğu alan dışında herhangi bir yere dahi mühür vurabilirsin
Eyyy ey.. bizim millet daha klozetin deliğini tutturamiyoruz da reysi cumhur seciyoruzz eyy eyy. :D
O geçersiz sayılmaz ama zarfı diliniz ile yapıştırmayın o zaman geçersiz sayılabilir
Ve sayım esnasında oyalayıcı bir unsur oluşturur
Diğer adayın olduğu bölgeye tasmazsa sıkıntı olmuyor
Teşekkür ederim
Rica ederim
Ne biçim mühür o ya geçen yapamamıştım hatta mühürü kıranlar olmuş
Bende öyle dedim ne biçim mühür ilk oy kullanmaya gittiğim de mühür dairenin dışından bile taşmadı şimdi 2. Turda mühür de bir şey olduğunu hissettim tam dairenin içinde girmedi sinir bozucu baya daireden dışarıya taştı
Ben hayatımda ilk defa öyle bir mühür gördüm
Oy kullanmaya giderken çantayla gitsem sorun olur mu?
Git ama kabine sokmazlar
Abi her seçimde aynı soru sorulur mu ya! 🤦
Sıkıntı olmuyor tanıdığım sandık görevlisiydi ve taşanlarıda sayıyorlarmış
https://www.hizliresim.com/qws5369
Bunlar gibi oldu en çok ikinci gibi oldu
2. Cisi sıkıntı değil
1.
4 çizginin dışına taşarsa geçersiz sayılıyor. Sandık görevlisi söyledi
https://www.hizliresim.com/t1krk0a Bunun gibi oldu geçersiz mi?
https://www.hizliresim.com/qws5369
Sıkıntı olmaz
İnşallah
Görseldeki gibiyse geçerli
Yok öyle değil
Bu kadar taşma dan bir şey olmaz
Görsel bana ait değil
Sende götürüp diğer aday ile ikisinin ortasında ki çizgiye basmadın dimi?
Anlaşılır olması yeterli.
https://www.hizliresim.com/qws5369
Bunlar geçerli mi?
%100 geçerli aksi yorumlara kulak asma.
Benimki de boyle oldu sayilir
Babam sandık baskani gruba atmislardi evet gecerli doye hatırlıyorum
Sorun olmaz geçerli.
Diğer seçmenin bölümüne kaymadığı sürece sorun yok
Sayılır helede ak parti olunca
Geçerli sayılır bence
Sayılır sorun olmaz.
Geçerli. Hiçbir şey olmaz
Çok fazla çıkılmamışsa bir şey olmaz bence.
Sıkıntı yok bnimde öyle olmuştu geçen seçim
Geçerli olur endişe etmeyin
Sakatmisin niye basamiyorsun
Sakat mısın üslubunu nazik söyler misin? Bende şaşırdım ilk turda oy kullanırken bir tanesi bile taşmadı
Kime atığın beliyse bence sayılır
Kime attığım belli
https://www.hizliresim.com/qws5369
Bunlar geçerli mi?
Değil sanki ya
Kime attığım nasıl belli olmuyor ili aday var
Pusula ortadan ikiye ayrılmış ben ortaya basmama rağmen kenara kaydı
Bilmiyom
Geçerli sayılır
Biraz fazla taşmış sanki :d
Sayılmaz umarım KK dir
neye gore sayilmaz diyorsun once bir kendin ogren bence
Çok dışarı çıkınca sayılmıyo yalnız bi araştır derim
sandik gorevlisiyim en az senin kadar arastirmisimdir 😊
daha iyi araştırmalısın o zmn
Oyu ittifak dışına çıkmış ve bu şekilde kullanılan oylar geçersiz sayılıyor, yorumda da belirtmiş zaten baya çıktı diye..
Resimdeki gibiyse geçerli sayılır.
Resim bana ait değil
Hmmm 🤥
Yazı çok mu dışarıya taştı
Evet bir kısmı daire içinde kaldı
Değil hadi şimdi git ağla ne canım insanlarsiniz
Nau nau
Aynn geçerli
aLaBelleIndifference
https://www.hizliresim.com/qws5369
geçerli
Yalnız resimdeki gibi değildi baya taştı
diğer adayın tarafına taşmadıysa sorun yok
Geçti artık
Sayılır
olur.
Sayılır evet
Sıkıntı yok
Sıkıntı olmaz🫶🏻
Sayılır
Evet sayılır
Saydım gitti
Evet sayılır
Sayikir
Gecerli