HÜDA-PAR vekili : "Kadın narindir, çalışmak zorunda bırakılmasın" dedi. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Şanlıurfa merkezli beş televizyon ve radyo kanalında konuşan Ramanlı, şunları söyledi: “Kadınların da eğitim, siyaset, ticaret ve içtimai alanlarda etkin olmalı. Biz bunu savunuyoruz. Sadece dediğimiz şey şudur; kadınlara eziyet etmeyelim bunu yaparken. Kadınlar daha tehlikeli işlerde çalıştırılmaya zorlanmasın. Ve kadın sırf geçimini sağlamak zorunda olduğu için çalışmasın. İdeali, formasyonu varsa bunu toplumla paylaşmak istiyorsa ve kendisi çalışmak istiyorsa çalışsın. Ama çalışmak zorunda bırakılmasın. Çünkü kadın narindir naziktir, bizim söylediğimiz bu. Bizim sözlerimizi çarpıta çarpıta kadın düşmanlığına evirdiler.”

HÜDA-PAR vekili : Kadın narindir, çalışmak zorunda bırakılmasın dedi. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
HÜDA-PAR vekili : "Kadın narindir, çalışmak zorunda bırakılmasın" dedi. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla