Ülkelerinde o kadar büyük savaş var ki o kadar mağdurlar ki tatillerde ülkelerini ziyaret ediyorlar

gece hayatlarında bile akıyorlar
Ülkelerinde o kadar büyük savaş var ki o kadar mağdurlar ki tatillerde ülkelerini ziyaret ediyorlar

gece hayatlarında bile akıyorlar
onlar ülkenin sahibi oldu biz mağdur. şirket kuruyorlar vergi yok bir şey alıyorlar vergi yok suç işliyorlar ceza yok askerlik yok üniversite sınavı yok yardımlar burslar tonla şey yani biz mülteci gibiyiz yanlarında.
Cevap
3Cevap
Suriye iki bölüm. zenginlerin yaşadığı bölüm , fakirlerin yaşadığı bölüm. savaş fakirlerin bölgesinde. diğer taraf gayet refah yaşıyor.
Fakirlerini de biz aldık kendi fakirlerimizin hakkını yiyorlar bi güzel afiyetle.
Burada en şanslı Esad oldu. adam ülkesindeki çer çöpten kurtuldu
Tayyip karşılığında ne aldıysa tabi orası muallak.
Yalan dolanla gemilerini yürütüyorlar pislikler. Bir de savunma bakanı olacak. En başta bu savunma bakanlarının yargılanması lazım
Oralarda çalışıp o insanların özellikle çocukların çektiklerini görseydiniz. Eminim siz de aynı şeyleri düşünürdünüz..
Yaa yaaa anlatılmaz nasıl da üzülüyorum onlar için anlatamam.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?