Chp yi destekleyecek ve Surileri bütün afganı kaçkını yollayacak Ümit Özdağ. Lütfen sandığa gidin vazgeçmeyin. Gidecek misiniz
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Evet sandığa gidip oy vereceğiz...
Herkeste artık aklını başına alıp oy kullanmalı, şu at gözlüklerini artık çıkartmalı !!
Herkes kullanmalı da AKP kafalı da oy kullanıyor. Bunları göz önünde bulundurarak kullansın oyunu
Bende onun için at gözlüklerini çıkarmalarını istiyorum zaten
Aynen
Sandığa gitmeyi değil ekstradan bina sorumlusu oldum oyların gerekli yere ulaşmasını sağlayacam. Pes etmek yok devam
Nereye gidecek oylar
Önce bizim veri sistemimize ordan da il sorumluları tarafından ysk sistemine
Parti olarak?
Değil. CHP ve AKP toplam oy sayımı yollanır
Renk ver renk sana süreci sormadım
Baharlar gelecek diyim :)
Hah ohhh beeee
Korkma pes etmek yok devam demiştim zaten elimizden geleni yapacağız arkadaşlarımızla
Bir çok yerde CHP liler sandığı AKP nin vicdanına bırakmış sahip çıkmamış yazık…
Sürekli itiraz tutanağı verip yıldırma politikası denediler çünkü çok yorucu bir süreçti. Şimdi de öyle olacak ama olsun pes etmiyoruz
Pes etmek yok gözümüzü 4 hatta 14 açmalıyız
Bu şirretleri gönderene kadar dişimizi sıkacağız
Sonuna kadar evet. Ülkenin arabistana dönmesini istemiyorum. Zaten son çaremiz yoksa hepsini vatandaş edecek
Ümit özdağ asla kemalden yetki alamaz benim görüşüm bu yönde
Senin görüşün seni bağlar
Sinan Oğan Erdoğan'dan yetki alır mı sence?
Bu soruyu sordun diye cevabım rahatsız ettiyse kusura bakmayın silin cevabı da rahat edin ya
@RuhuYaşlı1 ne demek alırmı köpek maması bekler gibi bekliyor dili dışarda
Abicim o bekliyor doğru ama şu var ki bu ülkede Erdoğan ne derse o oluyor. Bakanlar bile tamamen gösteriş icabı ve tek adam rejimi var. Yani geçin bunları makam falan olsa bile Erdoğan varken kimse istediğini yapamaz. Adam Başbakanken bile Abdullah Gül'e isteklerini yaptırıyordu
@RuhuYaşlı1 şuanki savaş zaten erdoğan gitsin mi kalsın mı. Erdoğan giderse zaten ne emri verecek.
Savaş mı sizin oy verdiğiniz liderler bile bu bir savaş değil diyor şu öfkenizi kontrol edin lütfen ya ne savaşı
Gidecek umarım ama kendi kariyerini bitirdi Sinan Oğan. Ha mhp başkanı olabilir ama bu seçim tarafsız kalması onun için en iyisi olurdu da hata etti
ülkede 20 milyona yakın mülteci var ve gitmezlerse kusura bakmayın ama şaka maka savaş çıkacak bu bir gerçek. Bunu insanlarımız idrak edemiyor maalesef...
@RuhuYaşlı1 evet sinan oğan ağzını ayırdı dili dışarda mama bekliyor bakalım ne verecek diye
Gidecekler gitmeye başladılar takvimlendirildi işin kötüsü onlar gidince çoğu sektör işçi bulamayacak rahata alışan insanımız var çünkü o yüzden enflasyon rahatlayacak işsizlik artacak bu noktaya enflasyon çoğalsın çalışan artsın insanlar harcasın mantığıyla gelindi devlet seçim yaptı büyümeyi seçti
@RuhuYaşlı1 elbette ortalığı karıştıracaklar kimin kimden olduğunu anlamayacaksın bile suriyelilerin hepsi türk ad soyadı almış. Cellat olarak üstümüze salacak bunları sınırlardan kasıtlı dolduruldu bunlar ülkeye
Abicim kim gidiyor yaa kandırmayın kendizi. Daha da yerleştiler. İki tanesi gittiyse on tanesi geliyor yani yapmayın. Görmüyor musunuz sokakların halini zaten vatandaşlık da verecek erdoğan %90 bu seçimden sonra kazanırsa
Çok çalışıyordu suriyeliler baya üreyerek belden aşğıları çalıştı 10 yıldır en çok malum yerleri terledi çalışmaktan
Aynen öyle adamın amacı buydu zaten yaşı ermiş onun 70'e en fazla toplasan daha 20 yıl yaşar yani olan bize olacak ve bu son şans
@RuhuYaşlı1 yav ne gitmesi bulunduğum yer İstanbul etrafımda 2 türk 12 suriyeli var. depremden önce malatyada da aynıydı Türk diye bir şey bırakmadılar
Ohaa Malatyalı mısınız? Aynı şekilde ben de öyle ve Malatya'dan biri gelip Erdoğan demiyor dur şoktayım lskdaksdslad
Neyse işin şeyi şu ki bunlar artık gitmek zorunda hemde hemen öyle keyfi falan gitmezler ki gitmiyorlar. Adamlar bizden rahat yaşıyorlar. Güzel ülkemiz ne hale geldi off offf
@RuhuYaşlı1 haahaha MALatyalılar genelde kç kılı olmayı tercih ediyor ben öyle değilim
Hemşo ya sevindim bende şaşırdım
Hemde çok iyi biliyorum. Depremde yok saydılar şehri basbaya umursamadılar Malatyayı ama ona rağmen gelinen nokta bu. İnsanları tapıyor Tayyibe
@RuhuYaşlı1 depremde de herzman olduğu gibi senin benim hakkımı Suriyeli kaçkınlara yedirdi. Şimdi onlara ev yapıyor afrinde şurda burada o şekilde gönderecekmiş. Sen depremzedelern evlerni yaptınmı. Hasarlı bütün binaları hasarsıza çevirdiler. Suriyeliler sanki ev yapıldı diye gidecekler değil ev köşk yapsalar onlar Türkiyede ki rahatı bırakıp gitmezler
İşte bunu anlamıyorlar akpliler de ev yaptıracak bu adam diyince gider sanıyorlar. Ha ev gerçekten yapılıyor mu onu da bilmiyorum belki bir tane ev yaptı işte evler yaptırdık diyor sonrasında. Gerçekten anlamıyorum yani ülke şaka maka kötü bir yola giriyor bizimkiler hala ne derdinde. O hasarlıyı hasarsıza çevirme şeyini de biliyorum basbaya yaşadık. Daha geçen gün oldu gerçekten iğrenç. Halkın kendisi bile bazısı istiyor ki bu zihniyeti de anlamıyorum. Benim evim ağır hasarlı hasarsıza çevir diyenler ne diyor anlamıyorum yani ki yapan var bunu da kendi isteğiyle. Zaten eğer gitmezlerse bu seçimde daha da gitmezler. Ha vatandaşlık alıp giden olur ama onları daha yollayamayız zaten başımıza kalırlar
@RuhuYaşlı1 ev yaptırıyor suriyelilere ne yalanı gerçekten yaptırıyor ama kimse gitmez aaa dur ev yaptı ben türkiyeyi bırakayım demez onlar burada rahat rahat gezmek dururken giderlermi daha vatandaş olma peşindeler
Sana almanya ülkene ev yaptım hadi bırak türkiyeye git dese gidermisin ki aynı durum değil suriler afganlar için türkiye velinimet yarın öbürgün çocukları burada kçını başını açıp rahat gezecek senin benim gibi aynı konumlarda çalışacak devlet memuru olacak olanlar bile biliyorum
Aynen öyle ha bak onlara yardımları falan kesse giderler ama bir de yardım ediyorlar işte. Abi kendi halkına zerre yardım etmiyorsan. Ben öğrenciyim bir dürüm olmuş 50 tl ne edeyim ben? Kendi halkına yardım etmeyen ve Suriyelilere yardım edenden ben ne hayır bekleyeyim
E olacaklar hatta şey mesela hatayda falan aday koysalar belediye seçimleri için kazanabilirler yakında bile sen düşün durumun vahimliğini
Herkes kemale versin ülke gitmiş elden bu iki arkadaş da yardımcı olsun ülkemiz kalmamış Türkiye yok olmuş bitmiş
Aynen öyle heh sonunda bu kardeşimiz de durumun ciddiyetini kavradı.
Bittik bittik mahvolduk nereye gitsek ülke gitti yok artık vize başvurusu yapın ey 85 milyon size sesleniyorum
@RuhuYaşlı1 yardımı mı kesseler? Senden benden alıp onları besliyor hükümet kesesinden bakmıyor ayrıca yardımın ötesinde Suryelilere verilenler yakında biz mülteci olacağız.
Zaten mülteci olduk İstanbul'da suriyeliler bana mülteci kartı verdi
Heh işte bende onu diyorum zaten kesse gidecekler ama adam özel olarak ilgileniyor adamlarla. Zaten durum maalesef öyle gözüküyor durumumuz iyi değil. Ben ülkemi seven bir insanım ama ülkenin durumu maalesef çok kötü. Irkçı değilim asla ama bu araplar gitmek zorunda.
Aboo durum sandığımızdan da vahim o zaman
Cevap sahibi suriyelilerden yardım alacak durumdayız şu an depremzedelere suryeliler eşya satıyordu kimin malını kime satıyor
Tabi öyle sen hala burada mısın konsolosluğa git almanyayı basıcaz
Alalım hanfendi hemen alalım sayın soran yardım merkezlerini basalım
Dalga geçiyorsanız bu durumla cidden ilginç bir şey diyemiyorum. Demekki mutlusunuz...
Haftaya mutluluktan uçucaz kemal dedem bize ferrari alacak
Ohoo sen bilirsin. Ülke elden gidiyor halan dalga geçiyorsunuz ben daha fazla bir şey diyemiyorum gerçekten. Araplarla mutlusun demek saygı duyarım.
Cevap sahibi İşte siz böyle karakter yoksunusunuz bir şey demiyorum başka
@RuhuYaşlı1 bunlardan her bozukluk beklenir
Ben anlamıyorum off offf. Ülke cidden ne hale gelmiş ve bunu da demezsin bee. Erdoğanı sevsen bile bunu da demezsin işte
bu ülkede bukadar bozuk insan oldukça taş yağsa yeridir…
Ha zaten Malatya Belediye başkanı gürkan bey de depremi insanların azmasına yoruyordu yaa
@RuhuYaşlı1 yaşasalardı onlarda AKP ye oy vereceklerdi yaa
Verirler zaten bu halka her şey müstehak artık açım diyene de bir şey demiycem kendi tercihi
Gideceğim ancak bu sefer bir değişiklikle. Erdoğan'ın resminin altına basmak için mührü gideceğim
karnını doyuruyor demekki
Evet artık gitmeleri gerekiyor
Tabiki gidecem sandığa
Oyum tekrar Erdoğan'a
Evet Sinan Oğana vereceğim ahahahahha
Vermeye devam
O kim ya
Cahil takımı bilmez
Pardon cahil olduğunu bilmiyordum
Bilmeyen sensin cahil takımı da sen oluyorsun ayyyt beyin de yok
Sen otur ayt çalış 😂😂
Hala konuşuyor boş teneke kafatasın hava alıyor yürü
Üç hafta kaldı gerçi ama biraz sıkarsan olur
Seviyesizlerin hangi partiye oy vereceği belli kültür seviyesi düşük cahil takımı
Bana oy düşmüyor ki kullanayım
Sizin oylarınız zaten aylar öncesinden akp ye basılı torbalarda bekliyor
Bana oy düşmüyür ne akp si hala anlamıyosun beyni soğuk
Senin başka biyerin soğuk ordan hava alıyorsun galiba oradan konuştuğuna göre sürekli malum yerin
Hadi ikile
Edepsiz ama bu devap ben bel altı vuruyormuyum sana bide kadın olacaksın bence olamamışım