Parti falan pek anlamam ama sanki vatanı işgal ediyorlar gibi değil mi?

A ya da b partisinden anlamam ama sanki şu an Araplar tarafından işgal edildik , ve buna Erdoğan tarafından göz yumuldu bence bu iş saçma yerlere gidiyor , araba ile Türk vatandasini ezmisler az önce haberlerde gördüm , afganlarda küçük kızları takip ediyor , pakistanlilar da milletin popousu çekiyor , Iraklılar da evleri aliyor türke Türkiye'de ev kiralıyor , AKP'liler siz yakında bunlar türk diye kolumuza bant takip bizi sabun yapar mısınız? Arap olan sizsiniz neticede Türklükle alakanız yok , var mı öyle niyetiniz?

Parti falan pek anlamam ama sanki vatanı işgal ediyorlar gibi değil mi?
Cevapla