Okullar seçim dolayısıyla 29 Mayıs Pazartesi günü tatil edildi.
Seçimin ikinci turundan beklentiniz nedir?

Okullar seçim dolayısıyla 29 Mayıs Pazartesi günü tatil edildi.
Seçimin ikinci turundan beklentiniz nedir?

Toplumumuzda bu kadar cahil olduğu sürece maalesef bu ülke kötüye gitmeye devam edecek, ilk turda Sinan oğana verdim fakat ikinci turda Kılıçdaroğluna vereceğim.
Cumhur ittifakında Hüda par var kadınları erken yaşta evlendirip kapatmak isteyen bir parti, Kürdistan eyaleti kurmak isteyip Kürtçeyi 2. Dil yapma planı var adamın açık açık diyor ne mutlu Türküm diyene yazısını kaldırılacak diye.
Neden Kılıçdaroğluna vereceğim çünkü hdp Millet İttifakında değil dışarıdan destekliyor onun için oy vereceğim fakat içimde hala bir şüphe var.
Erdoğan gitsin istiyorum ülke bütçesinde para olmadığı gibi dışarıya 150 milyar dolar borcumuz var, göçmen alıyoruz. Türk lirası değeri düşüyor Allah yardımcımız olsun. Erdoğan kazanirsa 2028e kadar ülke kalmayacak 😞😞
Hdp millet ittifakında değil mi :) doğunun hepsini chp aldı kardeş.
@Batuhan1003 hdp millet ittifakında değil kaç kere söyledi adam bizimle değil diye hdp kendi seçmeni ile 7 milyon aldı ona bakılırsa hdpye oy veren 7 milyon kişi terörist mi oluyor? nasıl bir beyniniz var sizin allah beyin versin
Hdp kimi destekledi rte yi mi Kk yi mi?
@Batuhan1003 hdp'nin kendisi tek adam rejimine karşı olup erdoğanı istemedikleri için doğal olarak kılıçdaroğlunu aday gösterdiler
E kimi desteklemiş o zaman kime küfür ediyorsun sen?
Adam gibi konuş tartisacaksan. Küfür hakaret etme.
@Batuhan1003 küfür falan etmedim iyi misin sen?
Kemal Kılıçdaroğlu millet İttifakına almadı, sadece oy desteği istedi bu kadar basit ayrıca Erdoğan'ın geçmişteki Kürtlere yaptığı saygısızlıktan dolayı doğuda Kılıçdaroğlu çok aldı,
Hür dava direk cumhur ittifakında
Beyinsiz yazmışsın sanirim bunu okuyamayacak kadar beyinsizsin. Seninle tartismicam
@Batuhan1003 kimin beyinsiz olduğu ortada zaten :D ne kadar mal oldugunu da ispatlamış oldun
@emlsrtk1 umursama boş ver
Sehit analari ağlasın sizin umurunuzda mi ates düştüğü yeri yakar. Ateş düştüğü yeri yakar size ne. Azıcık delikanlı olabilseydin bacım çocuğu olduğunu belli etmezdin. Kodugumun kavati
Furkan Tarhan sen kimsin de umursamıyorsun lan güzel kardeşim evladı. Yaz numaranı o c
Delikanlı olun
Terbiyeli konuş, sana burada saygımı bozmadım düzgünce konuşalım istiyorum sen ne diyorsun. Kim akp ile iş birliği yaptı araştır geçmişte kim el ele sıkıştı, şuanda ittifakında HÜDA-PAR var ve adamlar şeriat getirecek meclise 3 tane hür dava girdi
it ile it olmam kardeşim
Senin yaşın en fazla 16 terbiyesiz ailen sana hiç mi terbiye vermiyor
Kardes tartışmak istiyorsanız önce delikanlı olup saygılı konuşacaksınız. Yazdığın yorumlara dikkat et. Tanımadığın birine ne yazdığına dikkat et. Senin kankan yok burada.
Hala devam ediyor sensin it kodugumun oğlu
Klavye erkekleri sizi yazın numaranızı
Asıl terbiyesiz sensin furkan misin nesin. Haddini bil. Savciliga verdirtmeyin kemdinizu
Arkadaşlar, Kemal Kılıçdaroğlu nu çok sevdiğimiz için veya çok başarılı bulacağımız için sevmiyoruz.
Türkiye'nin Erdoğan'ın kafasının dikine gidecek şekilde yönetmesine kurtarmaya çalışmak için Kılıçdaroğluna oy veriyoruz.
Nitekim plan, önce Erdoğan'ı sonra Kemal'i göndermek.
Aklınızı çalıştırın.
Yani yoksa bu iki 70 e yaşını dayamış politikacıdan kimse medet ummasin
Daha kimin kaç yaşında olduğundan bir habersin.
Kemal Kılıçdaroğlu 74 Yaşında
Recep Tayyip Erdoğan 69 Yaşında.
yani birisi 70 li yaşları yarılamış birisi daha 70 olacak.
Benim sana yazdığımla bunun ne alakası var.
Cahillik başa bela...
@MuraTarhan yemedi mi 😀
Zeka yaşın çok ufak dostum Saçma sapan cevaplar vermenden anlaşılıyor benim ne demek istediğimi daha idrak edemiyorsun.
Erdoğancı olduğumu nerden çıkardın? zekan gerçekten çok çok zayıf...
@MuraTarhan O zaman neyin laga lugasını yapıyorsun kuş
Aşırı derecede zeka geriliği var derhal doktora görünüp ilaç kullanman lazım senin...
Türkiye gibi bir yerde insanın nasıl bir beklentisi olsun ki ha olabilmesi için refah düzeyine sahip geliri olması gerek. Boşuna hayal kurmayın, eskiden de böyleydi yine böyle ve böyle de devam edecek.
Cevap
32Cevap
Umarım chp kazanır beklentim bu
Bunun gibiler varken ülkenin geleceği kimin umurunda. Herkes kişiliklerini kenara koyup koltuk derdine düşmüş.
Fıkra sever misiniz? ↗
Erdoğan'a vermem. Ama muhalaiefetin bu vurdumduymazlığını görünce adam farklı kazanır diyorum. Oy verecek olan da umursamaz, sandıkda hak ararken de. yukarıdakiler zaten...
Ya ikinci tur olacak, iyi guzelde.. Benim Los Angeles'e giderkenki benzim parami kim odeyecek? Kemal odeyecekse oyum ona, Tayyip odeyecekse oyum ona. :'))
Kemal kemal kemal😀🙏🏻
sen bas kemale ben öderim hahah
Al birini vur ötekine 👍
Biri 70 diğeri 74 yaşında neredeyse altlarına sicacak duruma geldiler hala dünya hırsı gözlerini döndüruyor. Geberip gitselerde kurtulsak ben Sinan Ogan diyorum 👍
Kemal Kılıçdaroğlu göndermek için CHP'liler için iyi bir fırsat nasıl olsa kaybedecek, inadına oy verirseler oturmaya devam edecek
Bu sefer gerçekleşmesini beklediğim İnce oyları küskün mhp akp ve diğer sandığa gitmeyenlerin oylarını bekliyorum
29 Mayıs'ta
Allah'ın izni ile kandile Bahar gelmeyecek fetoculer dönmeyecek Selo ve kavala içeride curuyecek.
Knk tek bir soru sorucam
Abdullah öcelanın kırmızı bültende aranan terörüst kardeşi Osman öcelan devlet televizyonu TRT ye çıkıp nasıl Abdullah öcelanın mektubunu okuttular ve AKP propagandası yapıldı
Bunu mantıklı bir dille açıkla bende oyumu Tayyip Erdoğana vericem
Dün bir gazete başlığı okumuştum diyor ki 11 maç kaybetmiş bir adamın 12. maçına hiç kimse gitmez
İlk turun sonuçlarından sonra ne beklentim olacak
Türk siyasetinden kimsenin bir beklentisi olmasin derim
CHP kk'dan kurtulacak diye oy mu atarım KK ya. RTE'yede oy moy yok. pazar günü mangala gideceğim sabahtan
Aynı sonuçlar olacak oranlar farklı. Peki senin umudun ne?
Kimse moral bozmasın bay bay happiness! CHP kazanacak.
Çocuklarımız böyle böyle cahil kalmasi için ellerinden gelen herşeyi yapıyor bu hükümet
Pek umutlu değilim malûm ülkedeki insanlar akılanmaz
Bayram havası olacak. Ama kimileri yine ağlayıp zırlayacak 12 seçim sonucunda olduğu gibi
Abi bu bir yarışma değil bunu anla artık. Hiç mi tatil beldesine gitmedin milletin gavur emeklisi gelip tatil yapıyor bizim geçinemeyen emekli amcalarımız teyzelerimiz onlara hizmet ediyor ayıp
Erdoğan yine kazanabilir ama acaba biz de kazanacak mıyız?
@Muhammet43 Bu bir yarış evet. Neden elin gavur emeklisi tatil yaparken bizim emeklilerimiz yapamıyor bunu derinlemesine araştırırsan gerçek cevabı bulursun. Ben burada anlatmaya kalkarsam uzun sürer. Erdoğan kazanacak ama asıl biz kazanacağız. Erdoğan Allah uzun ömürler versin yaşı kemale ermiş bir lider. Ama emin ol ki önümüzdeki dönem Türkiye'nin ve dünya mazlumlarının kazandığı dönem olacak. Bunu vakti gelince anlarsın bi abi böyle demişti dersin. Allah korusun KeMal kazanırsa o zaman vah ki ülkemin ve insanımın haline. Bunu anlamak için KeMalın 300 milyar dolar borç buldum diye sevindirik olmasına ve bunu gençlere müjde diye anlatmasına bak anlarsın. Sanki çok yakışıklı olduğu için veriyor elin İngilizi.
Abi sen gece gündüz a haber mi izliyorsun
@Muhammet43 son 7 yıldır hiç Tv izlemiyorum kardeşim. Ama tv sorduğuna göre sen hep halk tv , sözcü, fox falan izliyorsun anlaşıldı. O sebeple uzatmayalım istersen.
sırf tayip gitsin diye oy veriyorum çağ dışı bir zihniyete teslim olmak istemiyorum
Bu seçim işleri çok boş bence umarım bir daha seçim denen boş işlerle hayatımı meşgul edip işlerimi aksatmazlar. En güzeli sırayla geçsinler 3 yıl yönetsinler.
arkadaşlar öğretmenler sabaha kadar çalışıyor
tatil olmasını nsebebi bu
okulllar hazırlanacak tekrar
Nasıl bir zor duruma düştük arkadaş resmen iki ucu boklu deynek
Yemin ederim öyle yaa
@Kirginimcokk0 hep kemal kıçtroğlunun inadından dolayı bu hallerde millet
Kemal Kılıçdaroğlu kazanmasını umuyorum, Erdoğan İlk turdan istenilmedigini halk gösterdi. İkinci turda muhalif kesim birlesirsek her şey çok güzel olmuş olacak
Ya bezdim valla bitsin gitsin artık kemal dedem kazanır inş
Soğan ekmek yiyip soğan kokulu bir ülke için inadına akh pardyy !!! Dört4rabi4dörttt4dörtt!!!
Profilim yeterli sanırım
Bu milletten zerre beklentim ve umudum yok
Seçim sonrası bay Kemal'in istifa etmesi😂😂
Demokrasiden soğudum ya 🙄
Beklentim yok. Görünen köy
Olsada bitse biran önce.
Beklentim yok. Hayırlısı olsun 🙏🏻
Recep tayyibi göndeririz inşallah
İnşallah göndercez
Kutlamaya ayırdılar demek.
Evet güzel bir gün olacak🙂
Kazanırsak evet
Valla ben bu ülkeden artık hiçbişey beklemiyorum
Hangi ülkeden bekliyorsun
Olan hep okullara oluyor nedense
Bu sefer alırız inşallah
Artik ulke Hizbullah teror örgütü olur
Sonuç belli
Recep Tayyip Erdoğan kazanacak Allah’ın izniyle
Ağa alacak maçı
kadınları geçtim artık erkeklerde kapatılır. d
Adil bir seçim!
Umutsuz
Sandığa gitmeyeceğim
Beklentim yok
Üniler tatil değil
Yo uzaktan değil
İsteyen gidebiliyor
Sen niye bu salsksin
Rte kazanır bence
Allah korusun
Furkan iyi misin intihar felan etmedin dimi dün akşam
iyiyim hafta içi pasaport için başvuracağım yurt dışına çıkacağım umarım diplomam ztn yurtdışında geçerli
Allah'ım neden cahil bir milletimiz var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?