Ülkemizde dogal afet olsa tekrar bağış yapıp yardım eder misin?

Seçimlerden sonra bazı insanlar "asla yardım etmem, herkes başının çaresine baksın"gibi bir zihniyet içinde. Senin fikrin nedir?

Ülkemizde dogal afet olsa tekrar bağış yapıp yardım eder misin?
Cevapla