Güncellemeler
+1 yıl
Desem ki seks guzel mi herkes yazar bu önemli bir konu kimsenin fikri yok mu?
Memnunluk mu?
Kpss sınavına iki kere giriş. Neden usulsüzlük. Mantar gibi açılan üniversite ve bozuk yetersiz eğitim.. Saygısızlık kurallara uymama torpil mükemmeliz.
Hahahaha her şey böyleken memnunum diyenler için yorum yapamiyorum şaka gibi değil mi?
Cevap
1Cevap
memnun olanları görüyoruz oy vermeye devam ediyorlar :D
🤷🏻♂️🤦🏻♂️
Ne memnunu ya ekonomiui falan s. iktir et bu insanlarin icinde yaşamak bi cehhennem zaten
😆😆😆
Yurt disindayim
Şans mi diyelim senin icin
Kader
Memnun değilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?