🔴1982 Anayasasının 81. Maddesine göre yeni seçilen milletvekilleri mecliste şöyle yemin etmelidirler:
“Devletin varlığı ve bağımsızlığını, vatanın ve milletin bölünmez bütünlüğünü, milletin kayıtsız ve şartsız egemenliğini koruyacağıma; hukukun üstünlüğüne, demokratik ve laik Cumhuriyete ve Atatürk ilke ve inkılâplarına bağlı kalacağıma; toplumun huzur ve refahı, millî dayanışma ve adalet anlayışı içinde herkesin insan haklarından ve temel hürriyetlerden yararlanması ülküsünden ve Anayasaya sadakattan ayrılmayacağıma; büyük Türk milleti önünde namusum ve şerefim üzerine andiçerim.”🇹🇷
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Çünkü amaçları belli
Çok belli. Yeter artık.
Namusu şerefi olmayan biri nasıl bu yemini etsin ki...
En az yarısı çocuklarının üstüne yemin etse bile sözlerine inanılmıyor.
Çünkü Türk olmayı Red ediyorlar. Ve yeni kriz. Rahmetli Ecevit döneminde benzeri yaşandı. Sonuç finansal kriz
Bravo. Konuyu anladınız. Hassasiyeti biliyorsunuz. Bu kez de benzer tansiyon yüksekliği yaşanacak gibi. 😎
Kesinlike ve bundan bile nemalanacaklar var. Hatta şimdiden hazırlar. Ben yaşadım bunları
Çok haklısın
Oysa şunu asla unutmamalilar, ölümünün üzerinden 85 yıl geçmesine rağmen, ulu önder Mustafa Kemal Atatürk ve Türk sevgisi her daim çoğalarak artacaktır. Elbet bu günler de geçecek. Daha öncekiler gibi.
Aynen öyle dostum.
Hepsi yemin edip çıkıyo ben etmiyorum diyenini görmedim
Not: iyi insanlar milletvekili , belediye başkanı vs olmazlar, olamazlar
Neden? Buna ne engel? İyi insanlar ne yapar peki? Oy da mı kullanmaz yoksa? İyi insanlar kötülere oy vermemek için sandığa da gitmemeli o zaman. O halde ölkemix nüfusunda iyi insanların oranı yani seçimlere katılmama oranı olan %10 kadar. Biz hepimiz kötü müyüz? Senin önergen beynimi yakacak… 😃
Bunu mu anladın cidden...
Çünkü çoğu zaten gerçekten değil laf olsun diye yemin ediyor
Ayrıcalıklı olmak istiyor galiba