Güncellemeler
+1 yıl
...
Güncellemeler
+1 yıl
Özelden yazmayınnnn!!!
Gerçekten politika çok boş bir mevzu ve bence bu diğer devletlerin işine de yarıyor...
Şu an herkes rengine dinine diline bakmadan biriyle konuşabiliyor olsaydı ne güzel olurdu, hepimiz bilim üzerine, gelecek üzerine, felsefe üzerine konuşuyor olsaydık... en azından bir şeyler üretip dünyaya bir miras bırakırdık...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bence güzel olurdu zaten siyaset boş lakırdı hiçbir faydası yok Kutuplaşmaların nedeni de işte bu yüzden insanlar birbirini karşılıksız sevemiyor Ben AKP'li değilim fakat depremzedeler sırf iktidar partisine oy verdi diye insanlar dışlanıyor kapı dışarı ediliyor Hatta yardım edenlerin içinde haram zıkkım olsun diyenler bile var Yani anlayacağın Siyaset bizim insanımızı iyice kutuplaştırdı hemde eskisinden daha çok eskiden de kutuplaşmalar vardı ama bu kadarda değildi Siyaset demek kısacası yobazlık demek Zaten o yüzden gelişmiş ve eğitim düzeyi yüksek toplumlarda siyaset sevilmez ve ilgi duyulmaz Örneğin Çinliler siyaseti hiç sevmez nefret eder hele hele Doğu Türkistan hakkında konuşmayı hiç sevmezler ve son derece milliyetçidirler bizim insanımız gibi siyasete meraklı değillerdir kendi devlet başkanlarını severler Çünkü Çünkü Çinlilerin siyaseti sevmemesinin sebebi bir şeyin değişmeyecek olması Yani adamlar şunu diyor Değiştiremeyeceğim bir şeyi neden konuşayım ki? düşüncesi hakimdir. Bu da onları hoşlarına gitmeyen şeylerden şikayet etmek yerine hayatlarını şartlara göre değiştirmeye yöneltir Çünkü siyaset konuşsan da bir şey değişmez Ama maalesef bizim insanımız Çinliler gibi değil bu ülkenin gençleri siyaseti pek sevmez ama eski orta yaşlı nesil çok sever Yalnız bunu da son olarak söylemeden edemeyeceğim Bu dediklerin keşke olsa ama bu devirde çok zor hadi eskiden demokrasi yoktu vs tek parti rejimi vardı Tıpkı Çin gibi zaten Çin tek parti rejimiyle yönetildiği için siyaset konuşulmaz o yüzden bizim insanımız tek parti rejiminden dolayı eskiden siyaset konuşmuyordu insanlar ama günümüzde bu mümkün değil Çünkü çok partili rejime geçtik Atatürk dönemindeki gibi tek parti rejimi yok O yüzden kutuplaşmaların artması da kaçınılmaz Yani eski birlik beraberlik olduğu dönemler geride kaldı devir kutuplaşma devri yapacak bir şey yok :(
siyasal meseleler zaten bu dediklerin olsun diye yapilir :)
Şu an benim gördüğüm buna engel olduğu
eeee cunku bir taraf bunu istiyor
Benim istediğim sey biraz ütopik ama yine de gerçek manada şu an cehaletimizin sebeplerinxen biri geri kalmışligimizin
bakin hepsi birbirine ektir :)
önce herkesin adalet karsisinda esitligi
kisiler arasi gelir adaleti
egitim sistemi
ulke ekonomisi
dusunce ozgurlukleri :)
yani tabiiki din dunyanin bir gercegi milliyetcilik onemli kavram :) fakat bir adim ileriye gitmek icin once bunlar :)
ve maalesef bunlar ulke politikalaridir
dusunki secim yasadik belirleyici olan durum nedir ;
savunma sanaiiye harcanan para ve onemi teror din :)
bunlarin konusuldugu bir ulkede sence senin dediklerin olabilir mi :)
Olamazzz ve bu kısır döngü 🤦🏻♀️
3niye bu kisir donguyu ekonomisi egitimi zayif olan ulkeler yasiyor peki :)
siyaset olmazsa hayat cekilmez
Çünkü bazı insanlar maalesef baska bir uğraş bulamaz🤦🏻♀️