Arkadaşlar sizce bu ülkedeki siyasal meseleler olmasaydı bir şu an ne yapıyor olurduk?

Gerçekten politika çok boş bir mevzu ve bence bu diğer devletlerin işine de yarıyor...

Şu an herkes rengine dinine diline bakmadan biriyle konuşabiliyor olsaydı ne güzel olurdu, hepimiz bilim üzerine, gelecek üzerine, felsefe üzerine konuşuyor olsaydık... en azından bir şeyler üretip dünyaya bir miras bırakırdık...

Güncellemeler
+1 yıl
...
Güncellemeler
+1 yıl
Özelden yazmayınnnn!!!
Arkadaşlar sizce bu ülkedeki siyasal meseleler olmasaydı bir şu an ne yapıyor olurduk?
Cevapla