Sinan Oğan da millet ittifakına katılırsa diyorum tabi bu üstte yazdığımı. Ayrıca bu soruyu daha çok chp'ye oy verenlerin dışındakilere soruyorum. Zaten ittifakta hdp de yok bana göre ama size de sorayım dedim neyse cevaplayın bakalım
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Değişmez çünkü bir çoğu fanatik ve Kılıçdaroğlu’ndan haz etmiyorlar. Kılıçdaroğlu aday olmasaydı seçimi kesin muhalefet kazanırdı. Ayrıca değişmeyeceğini şuradan anlayabilirsiniz; hüdapar cumhur ittifakı sayesinde meclise girdi hüda par Türk tanımında rahatsız ve ikinci ana dil istemek gibi bir sürü istekleri var işin garibi Türklüğe karşı olan ittifakın için de milliyetçi bir parti de var. Rüyalarımın saçmalık seviyesi birleşimi gibiler. İşin aslı muhalefete karşı iktidara da bu kadar titiz davranan seçmen olsaydı bugün bunları konuşur olur muyduk?
03 Yorumla
Soran+1 yılHüdapar yani hizbullah şu an için bana göre daha tehlikeli geliyor hem de bakanlık verecekler düşüncesi bile korkutucu
Soran+1 yılOff off umarım artık bıktık
En İyi Cevaplar
Chp ve hdp zaten ittifak içinde değiller. Sırf iktidarı indirmek için karşı tarafa yuklenmeleri gerekiyor ittifak içinde değil rakip olduklarını söylüyorlar.
Bunu insanlar anlamıyor.
İleride bir kadın olarak sahiplendirilmek istemiyorum. Kendi hür iradem ile kendi kararlarım ile yaşamak istiyorum bir erkek tarafindan kadınları yönetmesini istemiyorum. Umarım Sinan oganin desteği ile bitlik beraberlik içinden bunlardan kurtulmak istiyorum05 Yorumla
Soran+1 yılBende bunu anlatmak istiyorum ama anlamıyorlar. Karşı taraf hüdapar'a bakanlık verecek biz halan neyi konuşuyoruz. Kesinlikle öyle bak bende bunu istiyorum. Benden büyüksün ablam ama bir erkek olarak ben de arkanızdayım sonuna kadar. Kadınlar da bizim kadar Hür canlılardır bunlar gelirse maalesef çocuk gelinler falan bile olacak off offf
Soran+1 yılMaalesef öyle düşünmüyorlar. O adam namaz kılıyor diye ona oy veren bir kitle var şaşırtıcı bir şekilde. Şaka gibi cidden
Soran+1 yılAbla gerçekten helal olsun sana bee. Zaten dediğim gibi tapıyorlar resmen bir adama 21 yıl ne demek cidden? Değişim gerekiyor artık bu ülkeye ne olursa olsun. Zaten yanına hizbullahı da almış ki durumu cidden iyi görmüyorum. Şeriat üstüne saltanat bile getirir bu zihniyet ve bundan sonra da daha seçimle falan indiremeyiz bu adamı. Zaten bu kadar mülteciden gına geldi artık. Her şey ateş pahası off off
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
6Cevap
Oynuğruna ittifaklarını satan parti yarın para uğruna haşkını da satar 😅
04 Yorumla
Soran+1 yılKim kimi sattı?
Soran+1 yılHdp ittifakta değildi zaten ama bir anlatamadık insanlara
- Gündem konusunda 2,1b cevap paylaştı.
u +1 yılTunceli'ye dersim diyen birisi değişebilir mi?
023 Yorumla
Soran+1 yılOhoo bu da ayrı kafa
- +1 yıl
Atatürk'ün astırdığı insanlar ile helaleşiyor? Partiye vatan hainlerini dolduruyor. Türklükle ilgili maddeleri kaldıracağını söylüyor. Akp'den ne farkı var chp'nin?
- +1 yıl
Okadar şey varken bunlara takılmak. Güzel kardeşim bir kadın olarak ilerde sahiplendirildigin zaman. ya da evlendiğinde eşinin 2 ve ya 3 kadını getirdiği zaman Tunceli ye dersim denirdi diye düşüneceğin çok zamanın olacak bol şans ayriyetten şunuda şuraya yazmadan gidemeyeceğim.
1879 yılında da Farsça "Gümüş Kapı" anlamına gelen “Dersim” adıyla ayrı bir il olan Tunceli, 1892 yılında tekrar sancak yapılarak Mamurat-ül Aziz (Elazığ) iline bağlanmıştır. Dersim diye telaffuz edilen aslında bugünkü Tunceli'yi değil, o yörenin adını belirler.
Artık nolur şunlara takılmak yerine araştırın ve insanlar ne demek istiyor diye çabalayıp öğrenin.
Soran+1 yılYav kardeşim bir gidin yaa. İttifakta bile değil halan ne diyorsunuz bizim derdimiz Erdoğan sizin kafa halan nerede
Soran+1 yıl@İSGB20 Ablam ellerinden öperim o kadar güzel demişsin ki işte. Adamlar sizi mal olarak görüyor bu da gelmiş Dersim diyorlar Tunceliye kısmına takılmış
- +1 yıl
Seni güzel bir "üslûpla" yazdığın için tebrik ederim.
Rte'nin şeriât getirme amacı gütmekte olduğunun farkındayım, lakin Kılıçdaroğlu'da kendisinden çokta farklı fikirlere sahip değil. Akp ve chp 1921 anayası'na dönmek istiyor. Bu anayasa da devletin dini islam'dır ibaresi yer almakta. Yani bu adaylar Türkiye'yi yönetmemeli. - +1 yıl
Tunceli Türk'ün Tunç eli demektir.
Soran+1 yılOff trol müsün sen Tunceliye taktı
Soran+1 yılChp nerde dedi 1921 anayasasına döneceğini
- +1 yıl
Rica ederim lakin sunuda söylemek istiyorum elimizde iki aday var ve seçim yapmak zorundayız ve sunuda ekleyim din ve Müslümanlık adı altında yapılanlardan çok sıkıldım bir Müslümanlık bu kadar düşürülemez insanlar laikciligi dine karşı olarak görüyor. Ve bu şekilde anlatılıyor ilerde akp iktidarda kalırsa ben sonumuzu iyi görmüyorum. Ve inanın bu ülkeden gitmek için elimden geleni yaparım. Bu yüzden denemek istiyorum farklı Bi aday belkide iyi gelecek herkeze
- +1 yıl
Akp ve chp'nin 1921 anayasası. İnsanlar dinini özgürce yaşamalı bana göre. Devletin dini olmaz, insanların dini olur. Şu an bile din ve devlet işlerini ayırmayan siyasetçiler yargılanmalı.
www.veryansintv.com/.../
www.veryansintv.com/.../
www.veryansintv.com/akp-ile-hdpyi-bulusturan-1921-anayasasi-cagrisina-ayasofya-bas-imami-da-katildi
Soran+1 yılHa onu da araştırdım evet 1921 anayasasına geçebilirler doğru ama tamamen aynı şekilde kullanılacağını sanmıyorum. Yani chp'nin bu zihniyette olduğunu zaten sanmıyorum. Erdoğan gelirse bunu zaten her türlü er geç yapacak ama ihtimal de varsa ben yine de chp derim bu saatten sonra
- +1 yıl
Chp özerklik ve federasyon vermek istiyor. Akp Türkiye'yi Türksüzleştirmek istiyor. Beni temsil etmeyen bu insanlara oy vermem mümkün değil.
Soran+1 yılO özerklik kısmını da detaylı araştırdım. Bana da %100 güven vermiyor ama yine de şuanki şarttan daha iyi olur. Evet iyi güzel diyorsun da başka çare yok şu an. Dediğin gibi Akp'nin amacı Atatürk ve Türklerle ilgili değerleri yok etmek. Bunu zaten bir kez daha başa gelirse büyük ölçüde yapacak ki ortada bir ülke bile kalmayabilir bunun sonucunda
- +1 yıl
Akp iç savaş (sığınmacılar ve taliban askerleri), chp dış savaşa ( Rusya) sebep olacak. Herkesin kendine göre fikirleri var. Saygı duyuyorum.
Soran+1 yılRusya konusunda o tarz bir şey yapacağını düşünmüyorum o konuda biraz saçmaladı ama amacı biraz daha üstünlük kurmak gibiydi gibime geldi. Ben güldüm bile sen düşün. Yani demek istediği sizin lideriniz anca Putin'in kapısında bekler ben daha gelmeden nasıl da üstünlük kuruyorum gibi gibi
Soran+1 yılNeyse bende saygı duyuyorum elbette
- +1 yıl
Kılıçdaroğlu Jeff Flake ile görüştü. Akp benimle neden görüşmedin diye sitem etti. Abd, ab ve ukrayna amacı Türkiye'yi bir savaşa sokmaktı. Bunu başaramayınca Kılıçdaroğlu ile anlatılar. Daha seçilmeden yaptırım yapacağım diyerek Türkiye ve Rusya'nın ilişkilerini zora sokmak istedi. Eğer yaptırım uygularlarsa Türkiye ekonomik olarak çok zor günler geçirecek. Bildiğin gibi Rusya'ya doğal gaz borcumuz var. Rte tarafından ertelendi.
- +1 yıl
Sığınmacılara dağıtılan para ile doğal gaz parasını da ödeyebilirdik.
Soran+1 yılRusya Erdoğan'ı istiyor zaten şu anda bize o 1 aylık verdiği gaz da Rus gazı yani Karadeniz gazı falan değil geçin bunları. Putin Erdoğan'ı çok güzel yönetiyor ve istediği her şeyi de yapar bir güzel ama Erdoğan'ın şu anki siyasi politikasını bazı yönlerden beğensem de dediğine katılmıyorum. Amerika'nın yaptırım uygulaması bize daha sıkıntılı bana göre. Rusya'ya olan borcumuzu bir gecede beşe bile katlar. İşte o yüzden Sinan Oğan ve Ümit Özdağı da alıp onları yollamak zorundayız gitmeli bu kadar mülteci. Yoksa net bu adam seçimden sonra onlara vatandaşlık verecek
- +1 yıl
Hayır, benim kastettiğim doğal gaz borcu çok önceden var olan bir borç. Karadeniz gazı ile ilgili şeyler bile yoktu daha ortada. Rte'nin yönetimini beğenmiyorum. Gelecekte pek çok olacak sorunların sebebi. Türkiye'yi bir felakete sürükledi.
Sinan Oğan ve Ümit Özdağ'ın seçilmesi için oy verdim ama insanlar güçlü'nün yanında oldular. Korkakça davrandılar.
Soran+1 yılNe dersen de bu tarz bir seçimde kazanması zordu. Daha doğru düzgün tanınmayan adam bu kadar önemli bir seçimde %5 bile oy aldıysa yine iyidir o da elinde imkan olmamasına rağmen. Ben de ileride kendisi cumhurbaşkanı olsun istiyorum o yüzden de şu an için Kemal Kılıçdaroğlu demek istiyorum
- +1 yıl
Saygı duyuyorum.
Gündem konusunda 504 cevap paylaştı. Koysa ne olur hdp ile ittifakını bitirse hdp nin oyu daha fazla chp bu riski almaz
030 Yorumla
Soran+1 yılKürtler gidip de Erdoğan'a vermez ki
- +1 yıl
İyi de hdp chp ile resmî olarak ittifak değiller neden kimse bunu anlamamak için ısrar ediyor. Koca sitede hep aynı yorumlar. Yahu ikinci ana dil isteyen Türklük tanımından rahatsız olup meclis yemini etmek istemeyenleri neden meclise soktular anlamıyorum hakikaten şu düşünce tarzını bakış açısını anlayamıyorum olmuyor
- +1 yıl
@pamuk_1
twitter.com/.../1
Selahattin demirtaşın osman kavalanın serbest kalmasını istiyorsanız bize katılın? Akp mi meclise almış mecliste karışma yetkin yok barajı geçersen girersin
Soran+1 yıl@pamuk_1 Heh bende zaten bunu anlatmak istiyorum helal olsun
- +1 yıl
Birincisi hüda par cumhur ittifakına dahil eden Kemal bey değil herhalde araştırsanız göreceksiniz. İkincisi meclise karışma yetkim var oyumu ona göre kullanıyorum. Fakat çoğunluk ne istiyorsa ona göre partiler barajı geçiyor işte buna da demokrasi diyoruz. Az önce yukarıda hüda parın tehlikesinden bahsettim barajı geçen girer diye bir siyasi demokratik cevap verdiniz. Madem bu kadar demokratik düşünüyor iseniz hdp emek ve özgürlük ittifakından girerek barajı geçti o halde siz de seçmenlerin seçimlerine saygı duymanız lazım. Buradaki ayrım şu hüdapar cumhur ittifakından meclise girdi hdp kendi ittifakıyla meclise girdi. Aday çıkarmadılar Kılıçdaroğlu’nu desteklediler evet doğrudur. Peki aday çıkarmayıp desteklediklerine göre chp de hdp gibidir diyor iseniz ben de diyorum ki hüdapar Erdoğan’ı destekleyip aday çıkartmadılar ek olarak ak parti sıralarından meclise girdiler. O halde hüdpar ne ise ak parti de o dur diyebilecek misiniz? Ak parti sıralarından vekil çıkarttı diyorum cumhur ittifakını kuran ak parti ve ittifak olduğu diğer partilere koltuk vaad eden ak parti çünkü ittifak olduğu partilerden en fazla oy oranına sahip olduğu içim koltuk vaad eden parti olmuş oluyor otomatik olarak.
- +1 yıl
@pamuk_1 Kemal bey dahil etmedi ama ilk teklifi onlar yaptı reddedildi. Sonra Cumhur ittifakı teklif etti. Tamam işte doğuda oy alıyor barajı geçiyor Rte bu konuda ne yapabilir? Barajı geçmedi ki 4 tane milletvekili kazandı sadece. Hdp teröristir bi saygı duyulmaz. Hüda par Hizbullahçı yaptınız adamlar biz değiliz diyor anlamamak istediğiniz nedir?
Soran+1 yılAbicim adamlar açık ve net hizbullahçı daha neyini anlamak istemiyorsunuz ondan mı mitinglerinde yaşasın hizbullah gibi söylemleri var mitinge gidenlerin. Öyle olmasalar niye halk böyle desin? Ayrıca da zamanında ilk kurulduklarında haberlere bile çıkmış basbaya Hizbullah parti kuracak diye. Adam açık ve net terör örgütü olarak görmüyor Hizbullahı onu da geçtim daha geçenlerde duyduğum gerekirse Hdp ile bile mi ne ittidak yapabiliriz demiş. Cidden dedim bunlar hangi kafayı yaşıyor diye sadece.
Soran+1 yılAdam diyor ki ey Kürdistan artık sahibin var bilmem ne yani bunun da ses kaydı var mesela. Bu adamların da amacı Kürdistan kurmak. O dediğimi bulamadım şu an ama ses kaydı onun da var aç bak yani bir sürü video var araştırın iyice
- +1 yıl
Siz ciddi misiniz? Ciddi iseniz gerçek misiniz? Bakınız hdp terör örgütünü açıkça destekleyen bir partidir ve mecliste olmamalıdır. Hüda par da aynısın lacivertidir mecliste olmamalıdır. Kendileri hizbullahçı olmadıklarını söylemiyorlar ki söyleyemezler çünkü yargılandılar arşivler mevcut açınız bakınız. Onlar bu denli inkar edemiyor iken Bu ülkenin Cumhurbaşkanı reisi Erdoğan bile bu kadar açık ve net dille hayır değiller diyemiyor iken siz kimsiniz de bu kadar emin ve net konuşuyorsunuz? Sizin bu yaptığınız körü körüne savunmak partizanlık yapmaktır. Rte bu konuda ne yapabilir diye sormuşsunuz bir hdp derhal kapatılır ve denetimli parti açılır bakınız hdp yeşil sol parti olarak oy pusulasında yer aldı almaması gerekirken ayrıca Rte herşeyi yapabilir çünkü tek adam rejimi ile yönetiyoruz bu yüzden bir şeyler yapsın diye 2018’de ülkenin tüm kontrol ona devredildi. Ayrıca Rte istemeseydi kendi sıralarından onları vekil çıkaramazsın %1 oyu bile olmayan partiden bahsediyorum. Geçen dönem aldığı oy %0,31 araştırabilirsiniz. Peki barajı geçemeden nasıl meclise dahil oldu diye soracak olursanız ak parti sıralarından girerek dahil oldular sorun da bu. Yani millet hüda parı seçmedi ak partiyi seçenler hüda parı otomatik olarak seçmiş oldular. Şimdi sizin başka anlamaMAK istediğiniz bir şey kaldı mı?
Soran+1 yıl@pamuk_1 Benim diyeceklerim fazlasını bile demişsin vallahi helal olsun
- +1 yıl
@pamuk_1 hizbullah terör örgütü değildir diyor hizbullahcıyız demiyor. Tek adam rejimi fakat meclise sunduğu taslak geçmiyordu meclis üstünlüğünü de aldı artık.
Peki basit bir soru AKP zaten yüksek oy almayacağını bile bile bunlar diyelim hizbullahçı teröristler neden alsın manyak mı? %1 bile oy almayan partinin işi nedir bide toplumda tepki çekecekler . Ama chp alıyor neden %10 oy var ortada cünkü. - +1 yıl
Teşekkür ederim. Aslında ben anlamadığını değil anlamak istemediğini düşünüyorum ve beyefendi gibi olan kişilerin hepsi böyle. Fakat şundan dolayı çok mutluyum ne kadar farklı görüşlerde olsakta hakaret içermeden medeni bir şekilde saygı çerçevesinde tartışabiliyoruz. Normale ne kadar hasretiz aslında.
- +1 yıl
@pamuk_1 Kötü söze gerek yok ama aktroll paralı asker olmadığımız kaldı her yazdığımda REİS i savununca bu tarz kücük düşürücü hakaretler alıyorum. Sorun değil ben vaatlere bakarım ülkeye bakarım neler yapmış yapacak ona bakarım.
Chp yönetiminin yaptığı olumlu bir iş yok tamamen cıkar amaçlı ilişkiler ki 550 tane depremzede vatandaşımızı seçim hemen sonrasında evsiz bırakmak gerçekten çok büyük ayıp.
Bir tarafta depremzedelere oy icin hakaretler etmek ki bu çok yanlış.
Bi tarafta kaybettiği yere hastane yapmak .
Bu bile + yazıyor RTE ye lafa gelince eşitlik özgürlük ama insanlar illa bize oy verecek neden peki biz yardım ettik K. K ye vericek :D
Komik durum bu.
Ekonomiden vuruyorlar ALLAH işte Çanakkale de iyi ki savaşta değildiler orada olsa üzüm hoşafı veriyor diye vatanı satarlardı... - +1 yıl
Bakış açınıza hayranım. Hep CHP’den örnek veriyorsunuz. Bence Chp savunucusu değilim. Yeri gelir eleştiririm çünkü şu an hiçbir partiyi doğru bulmuyorum. Oy için depremzedelere hakaret edilmesini doğru bulmuyorum sizelere de hakaret edilmesini doğru bulmuyorum. Herkes hür şekilde düşüncesini ifade edebilmelidir. Şimdi tekrar okurken gördüm yukarıda ilk Chp Hüdapar’a teklif götürdü Hüdapar tarafından reddedilince Akp teklif etti dediniz. Bana kaynak göstermemizi isteyeceğim çünkü ben böyle bir şey ne gördüm ne duydum eğer böyle bir şey Chp başlatsaydı Tayyip bey için bu gollük durum olur her yerde söylerdi lakin bahsettiğiniz husus gerçek ise kaynak gösterin o halde şapkamı önüme koyup tekrar düşüneceğim kendimi sorgulayacağım.
Chp mi depremzedeleri evinden etti yoksa bir kaç yıl önce akp imar barışıyla o inşalar hayatlarından olup depremzede mi oldular? Ve deprem için toplanan paralar nerede? Deprem için toplanan paralar depremzedelere gittiyse (ki böyle bir açıklama yok sessizlik hakim) neden her yerde yardım geceleri düzenlendi? Dediğiniz gibi hakikaten komik durumlar lakin trajikomik. Son olarak ekonomiden vuruyor dediğiniz insanlar yaşadıklarını dile getiriyorlar ve ifade özgürlüğü kendi hakları dolayısıyla bu vurmak olmaz. Eleştirmek olur. Tabi ki de siha ihalarda helal olsun nasıl diyip gururlanıyorsak bor bulunca nasıl sevinip destekliyorsak zorluk çektiğimiz de de tabi ki eleştireceğiz. - +1 yıl
Bu yüzyılla yüz yıl öncesini kıyaslamanız asıl komik olan bu. Bahsettiğiniz gibi güllük gülistanlık olsaydık yüzyıl öncesi yerine yüzyıl sonrası ile kıyaslarsınız taraftar olduğunuz partiyi. Yüzyıl sonrasını nasıl kıyaslayacağım diyorsanız da örnek veriyorum bugün roket üretiyoruz ancak 100 yıl sonra Venüs’de yaşamı bulup ilk biz yerleşebiliriz gibi cümleler kuramıyoruz. Hala daha saçma sapan konular konuşuyoruz. 100 yıl önce savaş vardı ve o dönemin ekonomisi teknolojisi bambaşkaydı. Şimdi de savaş olsa bizim insanımız yine üzüm hoşafı içelecekse içerlerdi peki siz ejderha meyvesi yiyip at izi it izine karışmış diyerek kaçan ya da affını isteyenler hakkında ne düşünüyorsunuz?
- +1 yıl
@pamuk_1
www.yeniakit.com.tr/.../...a-gorusmus-1741258.html
SABAHTA DA VARDI DEVLET YANLISI DİYE YENİAKİT DEN ATMAYI TERCİH ETTİM
twitter.com/Nahide5916/status/1658548022119129119
Buyur güzel vatandaş dostum.
- +1 yıl
@pamuk_1 Şu an da bir savaş var doğuda ve suriyede ki bu savaşlar ülkemizi ciddi tehdit ediyor.
Suriyelileri savunmuyorum alayı O. cocugu olan insanlar ben bu ülkede BENDE HAİNSEM GEREKEN CEZAYI VERİLMESİNİ DÜŞÜNÜYORUM HANIMEFENDİ.
Ben TÜRKİYE yi seviyorum LİDER ülkeyi yönetir bayrağa aşığım benim bayrağımı İSTİKLAL MARŞI BİLMEYEN BİR ADAMIM YÖNETMESİNİ İSTEMİYORUM.
Soran+1 yılOhoo halan tartışıyor adamlar neyse... Şunu bir kabullenin bu adamlar da terörist hdp de aynı şekilde ama hdp şu an ittifakta teknik olarak yok ama bu adamlara bakanlık verecekler. Kadınlar için de hele kadınları mal olarak gören ve çocuk yaşta evliliğe normal olarak bakan bu zihniyet başta olmamalı.
- +1 yıl
Birincisi istiklal marşını bilmediğini nereden biliyorsunuz ikincisi o halde ANDIMIZI TC İBARESİNİ kaldıranlara da oy VERMEMENİZ LAZIM beyefendi. Söylediklerinizle yaptıklarınız birbirini tutmuyor tezatlık var. İstiklal marşını bilmeyene oy vermem diyorsunuz ne güzel eğer öyle ise vermeyin haklısınız. Ancak andımızı tc ibaresini kaldıranlara oy vermeniz ilginç. Burada şunu deseniz anlayacağım istiklal marşını bilmeyene de oy vermem andımızı kaldırana da oy vermem deseniz anlarım çünkü o zaman istikrarlı ve tutarlı olmuş olacaksınız. Bu kadar Türkçülük vatan millet bayrak sizin için mühim ise ki benim için çok mühim taraftarı olduğunuz partinin malum ittifakı Kürtçeyi ikinci anadil istemekte istiklal marşımızın kalkmasını istemekte türk cumhuriyeti yerine Türkiye Türkler yerine türkiyeliler denilmesini istemekte gibi bir sürü olmayacak absürt istekleri olan oy oranı %1 bile olmayan kimsenin tercih etmediği bir partiyi MECLİSE SOKTULAR. Bakın halk seçmedi AK PARTİ sıralarından girdi. O halde bu kişilere de oy VERMEMENİZ GEREKİYOR BEYEFENDİ. Birçok akp seçmeni bu yüzden şimdilerde kararsız çünkü hüda pe birçoğuna süpriz oldu çünkü hüdapar oy pusulasında yoktu çünkü hüdapar valileri direkt olarak AKP sıralarında girdiler. Ben ülkemi çok seviyorum bu yüzden burada size anlatmaya çalışıyorum. Anlamamaya direnmek yerine bir durun sorgulayın biraz. Ayrıca doğudaki savaşlar ülkemizi tehdit ediyorsa sınırlar korunur şu an sınırlar korunuyor elini kolunu sallayan girip çıkıyor. Bunu nereden biliyorsun derseniz göçmenlerin kendileri nasıl geldiklerini anlatan bir sürü videolar var. Ne olduğunu bilmediğimiz insanlar ülkeye girdiler ve girmeye devam ediyorlar kontrol yok tedbir yok korunacaksa ülkemin sınırı ülkemin toprağı korunur milletin ki değil. İlla içten korumak lazım diyorsanız yerli ve milli sihaları verir gerekirse para yardımı yapar sınırlarımızı güçlendirir askerlerimizi oradan çekmemiz gerekir.
- +1 yıl
@pamuk_1
1. cisine cevabım : https://www.youtube.com/watch?v=VQ2zRxTDVVU&t=22s
KİMSE kimseyi meclise sokmuyor barajı geçersen otomatik giriyorsun hdp doğuda bunu rahatca yapıyor zaten.
3 Diyelim Selo özgür kaldı sizin söyleminizle yargılandı siz o köpeği tekrar cezaevine attığınız taktirde ülkede eylemlerin fazlalığını görürsünüz resmen o bölgede terör tekrar ayaklanır ve iç savaş çıkar.
- +1 yıl
Sanırım siz Türkçe anlamıyorsunuz. www.haberler.com/.../?ref=amp_more#news
“ AK Parti listelerinden girdiği seçimlerde 4 adayını Meclis'e gönderebilen….” ne demek bu? AK PARTİ LİSTERİNDEN GİRMEK NE DEMEK? Ak partiye basana hüda par bedava demek. OY PUSULASINDA O PARTİ YOKTU. BÖYLECE MİLLET SEÇMİŞ OLMUYOR. AK PARTİ KENDİ İÇİNDEN LİSTEYE SOKUYOR. AK PARTİ HÜDA PAR’I KENDİ LİSTELERİNDEN SOKUYOR. YANİ MİLLETİN İRADESİNE BIRAKILMAMIŞ. Siz kimsiniz? Biz kimiz? Diliniz bile o kadar ayrıştırıcı ki. Devamlı siz böyle yaparsınız biz böyle yaparız diye yazıyorsunuz. Ne saçma! Ayrıca anlamamak için ısrarla direnmektesiniz. Ben DEMİRTAŞ ÖZGÜR KALMALI DEMEDİM YARGILANMALI EVET. Tayyip beyin en doğru aldığı karar bu. İsterse bir gece de Hdp yeşil sol partiyi kapatacak olan Erdoğan bunu neden yapmıyor? Bütün yetki kendisinde. Ayrıca Demirtaş zaten cezaevinde yıllardır orada ve hükmü okunmamış bir şekilde orada. Terör zaten kol geziyor. Her gün şehit haberleri. Yahu siz nerede yaşıyorsunuz biz de oraya gelelim hakikaten başka bir ütopya da olmalısınız. Ülkenin sınırları herkese açık ne kontrol var ne araştırma Suriye den Afganistan dan elini kolunu sallayan zaten gelmiş kimin ne olduğu belli değil sosyal medya da bir sürü kafa keseceğiz diyenlerle dolu yahu siz ne terörü ayaklanır diyorsunuz zaten terörle iç içe yaşar hale gelmişiz. - +1 yıl
Kılıçdaroğlu konusuna gelirsek gösterdiğiniz kaynak a haberin bir türevi fakat ön yargılı olmamak adına izledim fakat sadece takıldığı kısım var devamı yok kesilmiş bir siyasetçi için çok üzücü ve kötü bir durum ülkemizi temsil edecek olan kişinin marşımızı bilmesi lazım tabi ki fakat tesadüf o ki Binali Yıldırım da istiklal marşını okurken yanlış okuyor ezberden okuyamıyor bir de kendisi zamanında başbakandı ek olarak AKP SIRALARINDAN VEKİL ÇIKARAN HÜDA PAR ANDIMIZA KARŞI OLDUĞU GİBİ MARŞIMIZA DA KARŞI MECLİS YEMİNİNE DE KARŞI. Bakınız yine kendinizle çeliştiniz. Sizin gibi bu kadar istiklal marşı konusunda titiz olan biri istiklal marşına karşı olan bir partinin içinden çıkmış Akp sıralarında oturacak olanlara nasıl oy verdiniz vereceksiniz bu nasıl yaman çelişkidir? Şunu çok iyi biliyorum ne yazdıysam beyhude anlamadınız anlamayacaksınız çünkü anlamak istemiyorsunuz. Yukarıda ilk hüda parı aslında Chp davet etti dediniz kanıtlayın dedim konu değişti bir çok konuyu değiştirip durdunuz. Bu sebepten beyefendi artık size daha fazla anlatmak için çabalamayacağım.
- +1 yıl
@pamuk_1 her gün şehit haberleri olmuyor gecen gün 5 şehit verdik terör kol da gezemiyor devlet o partiyi kapatsa terörün zıplama durumu var
www.sabah.com.tr/.../6li-koalisyon-da-huda-par-ile-gorusmus-iste-o-kareler
hüdapar chp görüşmesi buyurun - +1 yıl
Oo iyi içim rahatlatabilir o halde her gün değil de geçen gün sadece 5 tane vermişsiz. Sizin o 5 diye söylediğiniz sayı 5 farklı insanın hayatı… Neden terör zıplasın biz dünyanın en iyi devleti değil miyiz her konuda? Dünya liderimiz yok mu? İhalar sihalar onlardan daha iyi silahlarımız askerlerimiz var neden? Onlardan güçsüz müyüz neden terör daha fazla ayaklanır diye sessiz kalıyoruz? İktidarda Chp ya da başka parti olsa 20 yıldır iktidar da bir terörü bitiremedi derdiniz. İşte sizin gibi düşünenler de böyle…
Link attığınız haberi keşke okuyup öyle atsaydınız zinhar okuyup attı iseniz durum daha vahim demektir vah halimize… Haber de yazıyor ki “6’lı koalisyon Akp ile hüdaparın görüşülmesinden rahatsız ama şimdi de kendileri görüşüyorlar” Birincisi yukarıda bana bahsettiğiniz”Aslında ilk Chp görüştü ittifaka davet etmek için ama onlar kabul etmediler Akp ile ittifak oldular” yazdınız. Yazdığınız ile haber olanın alakası dahi yok. Ayrıca Saadet partisi oraya ittifaka davet etmek için gitmedi hüda parı ziyaret etmesinin sebebi nasıl bir parti olduğunu anlamak içindi ki doğru bir ziyaret değildi zaten eğer dediğiniz gibi ittifak teklifi için gitse idi bu çok büyük bir haber olurdu her yere manşet atarlardı. Gösterdiğiniz linkte böyle bir şey geçmiyor. Bilakis akp ile olan ittifakından bahsediyor. Cevap vermeyecektim ama bu saçmalığa kayıtsız kalamadım 😂😂😂 - +1 yıl
@pamuk_1 AYDA 30 40 şehit vermektense kötünün iyisi durumuna getirdik iha ve sihaların desteği sonrası. K. K seçilirse artık bir dünya liderimiz olmayacak. İktidarda akp varken mi terör başladı? Boş boş konuşuyorsunuz oradaki çalışmaları bilmeden.
www.yeniakit.com.tr/.../...a-gorusmus-1741258.html
yanlıs kopyalamısım kusura bakmayın buyrun
- +1 yıl
BOMBOŞ konuşan sizlersiniz. Laf çevirip durdunuz. Belirttiğiniz kaynak yeni akit 😂 Orada bile ilk görüşmeyi yapan ittifak teklifini götüren altılı masa yazılmamış.
Çok büyük bir başarı 20 yılda kötünün iyisi. Sanırım siz gençlik kollarında olmalısınız. İki de bir yaptık getirdik? Kendi babanızın parası ile yazılmıyor hepimizin paraları var orada zaten bir şeyler yapılsın diye vergilerimizi ödüyoruz. Akp varken terör başlamadı Akp varken zirveye çıktı teröristlerle masaya oturup andımız TC ibaremiz kaldırılırsa olacağı buydu. Bir şekliniz duruşunuz olduğunu düşünmüyorum. Hüda par ile AKP DEN SONRA görüşen altılı masaya da yazıklar olsun sizin gibi holiganlık taraftarlık yapıp yeter ki tuttuğu parti iktidar olsun da ne olursa olsun mantığıyla oy veren seçmenlere de yazıklar olsun. Daha fazla konuşmaya GEREK YOK!
- Gündem konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılSeçmeni ikna etmesi lazım, çok zor. Sonuçta irade var ortada.
05 Yorumla
Soran+1 yılOrası da doğru ama işler değişemez mi acaba? Babalaya da çıkacakmış zaten büyük kumar
- +1 yıl
Sorun CHP'ye olan bir ön yargı var. Ayrıca bu adamın İç Anadolu, Karadeniz ve Güneydoğu seçmenlerini ikna etmesi lazım. Öyle batıya gidipte show yapmayı bırakmalı artık. Kendini anlatması gerek, Hdp ile arasındaki bağı koparması lazım.
Soran+1 yılTamam koparsın iyi güzel de hdp'nin oyu da az buz değil
- +1 yıl
Çok yanlış kararlar aldılar, işi zor.
Soran+1 yılMaalesef öyle bilmiyorum ihtimaller az ama halan ihtimal var bir taraf %30 diğer tarafsa %49 değil en azından
+1 yılsinan oganin kitlesi yok ne abarttiniz. ayrica sinan ogan yerine beni koysalar o oyu bende alirdim chp ve akp kuskun olan taraf verdi ona.
00 YorumlaHDP suçlu ise neden seçime katılıyor
00 Yorumlaİmkansız
01 Yorumla
Soran+1 yılNe imkansız?
+1 yılZaten oyumuz dedeye
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer