İlk seçimde oy verdiğiniz kişiyi değiştirecekmisiniz
Evet
Hayır
Kararsızım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İlk seçimde oy verdiğiniz kişiyi değiştirecekmisiniz
Zaten seçim öncesi kararsızdım ilk turda bir de bu adayı deneyelim belki daha iyi olur diye düşünerek tercihimi yaptım ama ilk tur sonrası bazı kesimlere karşı yapılan saygısızlıklardan sonra kesinlikle değiştircem , ilk turda hatalı bir tercih yaptığımı net olarak gördüm
Cevap
15Cevap
Hedefler belirlendi ama yine de bazı kesimlerde büyük değişiklikler olacaktır diye düşünüyorum...
Kemal kılıçdar değişilik yok aynı kişiye vereceğim.
Herşeye rağmen ülkenin bekasının söz konusu edilemeyeceği bir şeyin tarafı olmanın veya birşeye karşıtlık gûtmenin ülkenin, devletin aleyhine ve zararına yapılamayacağını hatırlatmak için Erdoğana vereceğim
sinan oğana oy vermiştim şimdi kılıçdaroğluna oy vericem
Neden akp değil
Halinden memnun musun? Ben değilim ondan dolayı…
Akpli değilim ki zaten. Sinan oğana akpye geçtğ ondan sordum
önünü seccadeyi göremeyen merdivene ters binen pkk ve güdümlü kk yı bu sefer abd ab diil dünya kurtaramaz git artık gururdamı yok. muhalefete güvenmiyoruz kk dayatmadır. zorla pensilvanya adayı oldu. bu gerçek. Ali koçla beraber by by kemal.
oyumu her zaman tayibin karsisindaki kisiye vercem. en azindan coluk cocuga ileride bunlarin suclusu ben degilim diyebilmeye yüzüm olur.
Bravo
Sayın Kemal Kılıçdaroğlu'yla bu ülkeye baharlar gelecek.
Führer Erdoğan diyoruz. Güçlü Türkiye için yine Erdoğan
KK'yi desteklemeye devam edeceğiz. Bir umuttur yaşatan insanı.
İlk turda boş atmıştım ama ikinci turda Erdoğan'a vereceğim gibi görünüyor
hayır. İnşaAllah, Recep Tayyip Erdoğan başkomutanımıza oyumuz.
hayır değişiklik yok, kemal kılıçdaroğlu.
ben değişcem ama kime oy vereceğimide söylemem buralarda
Erdoğan'a aşığım ona vericem ❤️❤️❤️
Ver ver
Herkes veriyor ben vermiyeyim mi aaaa ama 😂
Demi ama. Geleceğin kararsın sonra
Ben Erdoğanci değilim ama Erdoğan alacak yine
Banada öyle geliyor ama allahtan umut kesilmez
Aynen devam.
Chp’den devam.
Mecburen😞
Şu anda yapacak başka bir şey yok. Ekonomiyi geçtik ülkenin işgali söz konusu.
İşgal mişgal yok. Kendimizi kandırıyoruz. Muhalefetin beceriksizliği. Hele merak akşener hiç bir şey yapmıyor. Muhalefetin değişmesi lazım. Bu kadar yolsuzluğa hırsızlığa karşı politika üreteniyorsa gitsinler.
Keşke söylediğiniz gibi olsa. Hüdapar’ın isteklerine görseydiniz böyle konuşmazdınız. Ben kimse gibi siyasetçilerin söylemiyle gaza gelmem, araştırırım. Domuz bağıyla insanların canına kastedenleri meclise soktular hanfendi. Evinin bodrumunda ceset çıkan hüdapardan adamın tahliye emrini verdi erdoğan. Konca kiriş 30 gün domuz bağıyla türlü işkencelerle öldü hüdapar yüzünden. Sadece eleştirdi diye yapıldı bunlar. 18 yaşının altındakiler evlenebilir bizim zamanımızda çocuklar evleniyordu diyen bir zihniyet bu. Dul kadınları sahiplendirelim diyen bir zihniyet bu. Türk bayrağından rahatsızlık duyuyorum diyen bir zihniyet bu. Karma eğitim kalkacak kadın erkek ayrı eğitim görecek diyen bir zihniyet bu. Emniyet müdürü Gafdan Okkan’ı öldüren insanlar bu. Bu şartları erdoğana sunarak ittifak oldular. Keşke olayın ciddiyetine varsanız.
Eee bunlara kim karşı çıktı ki? Muhalefet bu ve bunun gibi şeyleri bilipte bir şey yapamıyor diyorum bende sana.
İşgal yok dediğiniz için olayları hafife aldığınız için söyledim bunların hepsini.
Evet işgal yok. Seçim oldu ve yüzde 50 aldı. İnsanlar celladına aşık demekki
Hileyle hurdayla ilk turu aldılar. Bir sürü belge çıktı ortaya ama bu konuda hak verebilirim muhalefet seçim konusunda başarısız. Başından beri İmamoğlu’nu aday yapsalardı ilk turda kesin giderdi. Kılıçdaroğlu’nun etkili bir konuşan oldupunu düşünmüyorum.
Aradan beş gün geçti bir allahın kulu çıkıp insanı heyecandıran bir konuşma yapmadı. Kulislerde sinan oğanın akp yindestekleceğini söyleniyor
Katılıyorum. Şimdiye kadar yeri göğü inletmeleri gerekiyordu. Seçim ikinci tura kaldığında halkı dışarı yığıp konuşma yapacaktı ki insanların moreli düşmesin diye. Şurada 1 haftadan az kaldı ama ne miting var ne bir şey. Çalınan binlerce oy var birinin tweet attığını görmedim sadece TİP hemen işe koyuldu
Tipinde medyası yok. Ama ne olursa olsun bunca ekonomik krize depreme ve dolar kuruna rağmen iddaalı bir aday tayibin koltuğundan ederdi
Şurada 11 gün kaldı. 4 günde yapılan bir şey var mı yok. Ne diyim umarım o zamana kadar etkili bir şey yaparlar çünkü erdoğan son kozu için depremzedeleri ziyaret edecek millet kışkırtacak
Benim umudum yok maalesef. Deprezeler halinden memnun. Çadırda yaşayıp saraya alkış tutuyorlar
Şimdi hepsi için aynı şeyi söyleyemem. O illerde oy verenler kadar oy vermeyenler de oldu. Eleştirirken öyle söyleyelim de yanlış bir şeye neden olmasın. Zaten erdoğan bu konuşmalarla insanları kışkırtacak hep. Ben Allah’ın adaletine inanıyorum. İkinci tura kaldıysa vardır bir bildiği
Nö.
#erdoğan
Baharlar gelsin artık
Hayır degismez
hayır
Asla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?