YSK oy verme süresini düşürdüğü ülkelerdeki süreci yeniden beş güne uzattı. Seçmen için daha iyi bir karar değil mi?

Yurt dışı sandıklarında oy süreci 5 güne uzatıldı.

YSK yurt dışındaki bazı ülkelerde oy kullanım süresini 2 güne düşürmüştü. Bunun üzerine CHP, seçmenin sandıklara ulaşımının zorluğu ve oy kullanabilme potansiyelini daraltabileceği gibi gerekçelerle YSK'ya itirazda bulundu.


Amerika Birleşik Devletleri, Kanada, Avustralya, İrlanda ve İngiltere’de 20-21 Mayıs tarihleri olarak iki güne indirilen sandık süreci, 20 Mayıs - 24 Mayıs günleri olarak belirlendi.

Özellikle Amerika ve Kanada gibi ülkelerdeki vatandaşlarımızın sandıklara ulaşımı açısından çok doğru bir karar olduğunu düşünüyorum.

Sizce de seçmen için iyi değil mi?

Yurt dışı oy verme süresi 5 güne uzatıldı
Yurt dışı oy verme süresi 5 güne uzatıldı
YSK oy verme süresini düşürdüğü ülkelerdeki süreci yeniden beş güne uzattı. Seçmen için daha iyi bir karar değil mi?
Cevapla