Arkadaşlar ülke elden gidiyor farkında mısınız? herkes aynı dusunmek zorunda mı?

bir siyaset uğruna depremzedelere bile yaşadıkları için mustehak diyenler var. Yani abartmiyolar mi sizce de? bu kadar kalp kırmaya değer mi sizce? seçimin gelip geçici olduğunun ve ilerde birbirinizin yüzüne bakacak yuzunuz olsun biraz. Bu kadar kalp kırmaya hakaret etmeye gerek yok bence. Sen kime oy atacaksın sen ne yapacaksın bilmem ne herkese soruyolar tabi ki siyaset önemli ülkenin geleceği için fakat bu kadari fazla hakaret ediyor iki tarafta birbirine. Resmen farklı partiye oy verecekleri için birbirlerini engelleyen insanlar var ya. Ben şahsen en yakınlarıma bile sormuyorum hangi partiye oy vereceksin neden diye çünkü benden düşüncesi farklı olabilir. Ölümlü dünya yarın birgün bişey olsa birlik olacağız mecburiyetten. Siz neler düşünüyorsunuz bu konuda?

Arkadaşlar ülke elden gidiyor farkında mısınız? herkes aynı dusunmek zorunda mı?
Cevapla