Model olan sinan ogan degildi onun gorusleri ve vaatleriydi. Cok benimsemiştim ve ulkemin cikarlarina uyan bu ulkeyi. ileri taşıyabilecek fikirdeki, donanımdaki tek kişi oydu. Ne sağ ne soldu. Bize dümdüz bir yol gösterdi ama yoldan sapan ilk o oldu. Tarafsiz kalsaydi bir sonraki seçimde %100 cumhurbaskaniydi ama artık herhangi bir kişi. Umarım stratejidir, mecliste bir konuma gelebilmek adina ittifak olmuştur ve bir konuma ulastiginda ittifak oldugu partiye yallahı çeker aksi takdirde hem kendi onunu hem de secmenin onunu kapaticak cunku bir daha boyle biri gelirse tarafsiz olacak olsa da artik secmen inanmayacak yeni bir adaya benim fikrim bu. Ne uzun fikrim varmis sjshsjs okuyanlara sabir diliyorum
Biz OĞAN'cılar duruşu, kriterleri, çizgisi aslında olabildiğince net başından beri. Anayasa ilk 4 madde, sığınmacılar, terör. Şu üstte görseli bulunanlardan hayır geleceğini zannetmiyorum. Muhtemelen yine Milliyetçi kitleyi görmezden gelip bizi sandığa gitmemeye zorlayacaklar biz de gitmeyecez sandığa ☺️
Kesinlikle kemal kılıçdaroğlu'na vereceğiz nedeni ise millet ittifakının vaatleri arasında sureyeli mültecileri 2 sene içerisinde göndermek var, ama akp'nin suriyelileri göndermeyeceği gibi artarak almaya devam edeceğini de hepimiz biliyoruz. Ülkemizi yabancı çöplüğüne çevirdiler be!
Sinan Ogan in durumu ve temsiliyeti çok önemlidir 2 günde neler olacak bakalım millet ittifakı ile anlasilacagini düşünuyorum umarım ilk tur da yapılan hata yapılmaz