Arkadaşlar Erdoğan'ın oyları azalmış diye ağlıyorum kimler beni anlıyor?

Oyumu CHP'ye verdim fakat Erdoğan'a çoğu kişinin saygısızca konuşması ve de oylarının düşmesi beni hayli üzüyor, niye bu kadar duygusalım bilmiyorum ama sanki sonsuza kadar iktidarda Erdoğan'ın kalmasını istiyorum,😭😭😭😭 iktidar değişirse en az 1 hafta ağlarım, keşke Erdoğan'ın kızı olsaydım 😔😔😔😔çok seviyorum reis seni😭😭😭sana oyumu vermediğim için vicdanen kendimi kötü hissediyorum ama naapayım dolar çok yüksekti😔keşke RTE'yi herkes sevseydi ve ekonomi bu kadar bozulmasaydı ve oyların yüzde yüzü de RTE'nin olsaydı.

Arkadaşlar Erdoğan'ın oyları azalmış diye ağlıyorum kimler beni anlıyor?
Cevapla